Gå til innhold

Jeg er så fysen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten så jeg henger op en hengelås på kjøleskapet, altså!!! Hvordan skal dette ende? kan jo ikke sitte å putte noe i munnen til enhver tid, da kommer jeg til å sprekke før de siste 5 ukene er over=(

Jeg vil ha sjokolade!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet...er det ikke ille....

Ta et eple,eller frys ned sanne ispinner av sukkerfri saft...det er godt,og hjelper litt....

Skrevet

I know! totalt tragisk til tider! Jeg er ekstrem dagen føre jeg VET jeg skal veie meg hos jm/lege. Og hvilken dag er det i morgen? Joda veiedag hos legen...

Og hvor stor er holheten da på en skala fra 1-10??? den skalaen er sprengt for å si det sånn... Kødder ikke, men 5 min etter middag hadde jeg lyst på no` så der røyk kvikklunsjen, som var planlagt som sykehus "mat" ellers har det sklidd unna noen kjeks i dag, brødskiver med et lass av syltetøy, og nå har min kjære sambo kjøpt potetgull til meg, og sjokolademelk.... Så FOR å si det sånn, du er ikke aleine.... Håper jenta kommer i natt, så jeg slipper den dumme vekta i morgen :)

Skrevet

sambo nekter å kjøpe noe til meg han da=( er redd både jeg og babyen skal bli for store=( frustrerende!!!

Skrevet

Løpet er kjørt for meg uansett... hehe! neida bra han passer på, men et par "kose" seg kg ekstra er det verdt!!! Syntes jeg da. Men sjokolade hver dag er jo ikke spes heldig, men å kose seg litt innimellom ser jeg ikke på som noe galt. Legge på seg kommer en til å gjøre uansett hvordan man vrir å vrenger på det... Så det bør han forberede seg på :) Håper jeg får ammet de av meg igjen, og ut i det blå turer skal det bli mye av!!! Så det som har kommet på, det skal av! Så får vi se hvor lang tid det tar! Ta deg en sukkerbit ;)

Skrevet

Måtte du på vekta idag, eller liggr du på føden kanskje?;p ikke noe sjoko på meg idag, flink jente... skal til jordmor imorgen, og det blir jo spennende, eller kanskje ikke?;p

Har vært kvalm i hele dag, og da er det heldigvis ingenting som frister!!!

er enig i at noen "kosekilo" må være tillatt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...