Gå til innhold

Hvor tidlig kan man kjenne babyen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaringer der? Jeg gleder meg så til jeg kjenner noe, er vel noen uker til enda, er 15 uker.

Og hvordan kjennes det ut i starten? Skjønner man hva det er, eller kan det forveksles med luft??

Lurer fælt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er visst veldig forskjellig fra kropp til kropp og også hvordan barnet og morkaken ligger. Kjenner en som mente bestemt at hun kjente bevegelser fra uke 15, mens en annen ikke kjente noe før uke 23.

Selv er jeg nå i uke 14 og de siste dagene lurer jeg på om det virkelig kan være små bevegelser jeg har kjent, eller er det bare luft og bevegelser i tarmene? Ikke godt å si, men jeg merker små bevegelser av og til når jeg ligger helt stille og de kjennes ikke ut som noe jeg har kjent før. Mange sier at når de først kjente tydelige bevegelser så visste de at de egentlig hadde kjent dem en stund allerede,men så svakt at de ikke visste at det var spark.

Skrevet

jeg er 17+1 i dag og de siste dagen har jeg kjent "spark" inni magen min=) har kjent litt tidligere, men var ikke helt sikker på om det var bevegelse, men nå er jeg ikke i tvil! de sier jo at du kjenner det tidligere med som andregangs, men jeg kjente det i samme uke med førstemann også! vi er jo alle forskjellige, det er nok like rundt hjørnet skal du se=)

Skrevet

Jeg er 15+5 i dag, å har kjent bevegelse siden jeg var 13+2!!

var helt tydelig noe som "sparket" helt svakt mot blæra mi, den første gangen jeg kjente det. Etter det har jeg bare kjent noe ca. 5 ganger, alle gangene har jeg nettopp lagt meg i sengen på kvelden. Ligget helt stille og bare slappet totalt av. Da har det kjentes ut som noe snurrer rundt midt inni magen min :D utrolig deilig følelse.

En gang kjentes det ut som babyen strakk seg alt den hadde, både armer å ben. å så ble det helt stille.

Gleder meg til å kjenne mer og mer spark, noe som samboeren venter spent på også. Er jo mere morsomt når man kan kjenne dem uten ifra :D

Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 19+2 og har fortsatt ikke kjent babyen... Så det er visst veldig individuelt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...