satime Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Hei, jeg lurer på hvor mye dere gir av mme og fast føde? Jeg skal være borte fra lillegutt i 4 dager da han er 8 mnd. Vanligvis får han mm.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Jeg fikk beskjed av hs att siden hun spiser fast føde trenger hun 500ml pr dag. Hun får 250 morgen og 250 kveld ellers mat og vann. Kose dere masse på ferie, nyte den=0)
satime Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2007 Hvor gammel er prinsessa di da? Får hun grøt to ganger og middag en gang da lr?
kevin+oscar Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Kevin runder 8 mnd neste uke... han spiser: 2 flasker på 230ml mme, morgen (når han våkner) og kveld (rett før leggetid).. til 1 grøt måltid og middag pleier han å få tilsammen ca 120ml mme (så d blir noen ganger mer, andre ganger mindre).. han får litt mme først, så maten også fyller han opp etter eget ønske m mme.. til siste grøt måltid får han saft/vann... hjalp d? kose deg på hytta!!
kevin+oscar Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 sitter i min egen lille påsketurdrøm, derfor hytta... mente ferien...:-)
satime Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2007 Ja. jeg ble litt klokere nå. Tusen takk for ditt lille resyme:)..og takk igjen..Vi skal prøve å kose oss.. Gruer meg litt, men vi trenger det. Blir nok bra:) Du får kose deg i påska;)...på hyttetur..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå