MomInUSA Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Maa bare faa ut litt frustrasjon. Var hos legen i dag - og igjen hadde jeg ketoner i urinen - dehydrert sier legen, men ogsaa et tegn paa sv disbetes..... saa siden jeg hadde det sist (mild form), saa maa jeg teste igjen - glukosebelastning dag 23+3 - 4 uker foer normalen - og jeg vet jo hvordan det gaar... Fire maaneder med blodsukker testing og ikke noe karbs eller sukker - det er lang tid det.....damit! haaper dette ikke er et tegn paa at det blir ganske mye vaerre denne gang...... Vel vel faar vel dra og teste....
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Usj usj usj...jeg har min screening paa torsdag og haaper virkelig at de ikke finner tegn paa sv. diabetes. Er litt nervoes, for jeg har hatt noen diabetes-lignende symptomer for noen aar tilbake--fikk ikke diagnosen, men var i faresonen for type 2...og da er det jo mere vanlig har jeg lest. Er det saann vanlig screening du skal paa eller er det den testen hvor du maa faste og saa vente i 3 timer? Haaper proevene dine er normale!
MomInUSA Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2007 Vanlig screening (1 timers) i dag - legen ringer i morgen - og hvis den er positiv, saa maa jeg sikkert ta 3 timers (som sist) eller legen bestemmer det er bare aa begynne aa teste - har jo alt utstyret fra forrige gang.....Jeg har egentilig alltid hatt problemer med blodsukkeret - faar lett lavt blodsukker om jeg ikke spiser etc. Har masse diabetes i familien og har anlegg for diabetes 2 - saa det er nok det som gjoer at jeg faar sv diabetes - men saa lenge det kan kontrolleres med kosthold og jeg ikke trenger insulin, saa skal jeg vel ikke klage... Usj - saa fael smak man faar i munnen av den der oransje brusen.... blir helt svimmel ogsaa jeg (sikkert ikke godt tegn.....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå