Gå til innhold

Noen som kjenner til Linnea Raffaelli kjoler??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg august 2008 og har selvfølgelig begynt å se etter kjole, for jeg vil jo som alle andre ha den perfekte.

jeg synes Linnea R har mange flotte og lekre kjoler, men bor nordpå og her er det ingen som selger hennes kjoler. Derfor lurte jeg på om det er noen av dere som har kjøpt eller prøvd noen av hennes kjoler og vil dele dette med oss? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd :o)

De var litt store i størrelsen syns jeg, måtte sy inn en størrelse som allerede var en under den størrelsen jeg bruker til vanlig, og noen av modellene var veldig store over bysten.

Men det var veldig tøffe kjoler og jeg var 100 % bestemt på at det skulle bli DEN, helt til jeg prøvde en helt annen kjole. Den satt som et skudd og jeg følte meg som den prinsessa så det bare måtte bli den :o)

Om du er en tur i osloområdet, så bestill deg en prøvetime eller to hos Kristins brudesalong i lillestrøm. Ring på forhånd kanskje og hør om de har inne de modellene du har sett deg ut.

Skrevet

tusen takk for gode tips! Jeg har forelska meg i de kjolene, men som du sier så kan det fort skje at man prøver en annen som passer som et skudd! :) Bra du tipsa meg om å høre om de har de modellene jeg har sett på, hadde jo vært dumt å reist "bomtur" :)

hvordan ser drømmekjolen din ut da? :)

Skrevet

Jeg har kjøpt kjole fra Linea Rafaelli:)

Den er en drøm av en kjole; nydelig, samtidig som den er litt tøff og annerledes. Jeg bor også nordpå, men er fra Trondheim og skal gifte meg der nå i juni. Jeg opplevde ikke det problemet med størrelse. Min størrelse er 38, og den satt perfekt! Gleder meg til å bruke den!

Falt også for kjolene før jeg skulle prøve, og da jeg kom i salongen var det ingen andre jeg kunne tenkt meg...

Hadde egentlig tenkt å leie, men disse kjolene må kjøpes. Men jeg måtte bare ha den, så da får jeg prøve å selge den etterpå isteden:)

Lykke til med kjolevalget!

Skrevet

ja, det er nettop det jeg liker ved kjolene hennes. At de er nydelig og tøff. :) On du har lyst å dele kjolen din med oss, setter nok mange pris på om du vil legge ut bilde eller link av den. Hvor mye måtte du betale?

Den jeg har falt for når jeg har sett på internett er kjole på rad (telt ned-fra-og-opp) 4 og bildet nærmest høyre. Synes den kjolen er helt nydelig! Liker også kjolen på rad 3 bilde nr 2 fra venstre. Hvor hun sitter/ligger på sofaen.

http://www.linearaffaelli.com/flash/

Håper du får en fantastisk dag!!

Skrevet

Synes også de er utrolig flotte. Jeg skal gifte meg i år, og kjøpte denne, bare i hvit;

http://www.christiane.no/minishop/index1.asp?r=118

Utrolig flott kjole, men pga misforståelser passet den ikke! Helt krise, og er utrolig lei meg, da jeg må selge den igjen.

Så du får si fra om du vil kjøpe den :-)

Skrevet

det var en fin kjole ja! :) Det er den kjolen som er øverst på siden, nr 10? hvordan størrelse har du den i? liker veldig godt kombinasjonen mellom de forskjellige type stoff hun bruker! :)

Skrevet

Ja, veldig stilige kombinasjoner! Den er egentlig str 38, men overdelen er pr idag liten str 36, men kan sys ut ca 5 cm. Det var der misforståelsen oppstod, jeg måtte ha sydd den ut ca 7 cm :-(

(Over ribbeina måler den i dag 69 cm, men kan legges ut til 74!)

Skrevet

kan se ut som at den blir litt knapp over ribbeina på meg som jeg måler idag, blir 1-2 cm for liten etter den er lagt ut.. (skal ikke giftes før august 2008 og har jo planer om å ta av meg ;) Jeg er ganske lang, så om det er en liten overdel kan det kanskje bli for kort, men jeg er liten oer bysten igjen, så der må det være smått.. hm.. Det skal ikke være lett!

Har den vært brukt før du kjøpte den?

Skrevet

den var nydelig, kjolen din! Du får ta kontakt med oss her inne etter bryllupet, når du vurderer å selge!

Skrevet

Hei! Ja jeg har også kjøpt en LR-kjole. Er veldig fornøyd med valget. Jeg slet litt med å finne brudekjole, for jeg er ikke så veldige "brudete" av meg;-)

Jeg endte tilslutt opp med denne:

http://www.christiane.no/minishop/index1.asp?r=117

Nr LR-00

Jeg synes det var mange som satt fint, men i og med at jeg er ganske liten likte jeg best de hele kjolene(altså ikke de som er to-delt). Jeg bestilte en kjole i str 40(selv om jeg bruker str 38). Jeg har D-cup, og må ha den litt stor oventil(disse kjolene kan kun sys inn, ikke ut).

Lykke til!! Heia Linea:-)

Skrevet

jeg må bare få bestilt meg en time en plass der de selger LR kjoler! Har falt sånn for dem, håper bare at de lever opp til forventingene..

Kjolen din var vakker! :) Håper du får et nyyydelig bryllup!! :)

Skrevet

Kjolen min er str 38.

Jeg har heller ikke så store pupper;), så den er ikke så rommelig der oppe. Ellers er jeg selv også ganske lang, 174 cm.

Gifter meg i midten av juni, så kommer nok til å legge den ut på finn.no i løpet av sommeren tenker jeg;) Om jeg har hjerte til å selge den da, den er bare så fantastisk flott....sukk!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Kjolen min er brukt en gang, men jeg kan ikke se den er brukt, og nyrenset selvfølgelig, så den ser jo veldig bra ut. Hun som brukte den er 170, og hadde 6 cm hæler på skoa. Kjenner jeg får helt panikk, får jeg ikke solgt den ser det skummelt ut! Hadde jeg hatt et "trent" øye på søm, ville jeg jo avslørt at stoffet var klipt bort, men jeg er helt blank på det området. Kan tro jeg fikk panikk da sydama sa hvordan det lå an!

Skrevet

hm.. høres ut som at vi er ganske lik i kroppen, er også 174 cm. Tror jeg iallefall er interessert i å tenke over kjolekjøp hos deg. Men vi får ta det som det kommer. kanskje jeg finner en drømmekjole i sommer og må bare kjøpe den?!

Masse lykke til håper du får en fantastisk dag!

Skrevet

Kom på en sak omkring salg av brudekjole foresten! venninna mi solgte sin til en syerske og fikk en veldig fin kjole tilbake. Tror kanskje hun også fikk noen penger i tillegg. Syersken kom da til å selge den videre og kanskje sy den om. det er jo noe å tenke på om man sliter med å få solgt kjolen, og en vanlig kjole får man jo brukt oftere enn en brudekjole som "bare" tar plass i skapet :)

Skrevet

Vet ikke om det var meg du siktet til på det siste innlegget ditt jeg, men om du vil, så kan jeg jo få mailadressen din, og sende deg en mail og eventuelt flere bilder etter bryllupet. Men det kan jo hende at du har funnet kjolen din til da, det er jo noe man vil ha klart så tidlig som mulig;)

Hvis du skal bestille en ny LR kjole, så fikk jeg iallefall beskjed om at det tar mellom 3-5 mnd levering. Jeg bestillte min i jula, en den er ennå ikke kommet. Så lurt å være ute i god tid;)

Lykke til du også!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...