Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 eg har to barn et på 3 år.et på 8 mnd.har hat nokså tøffe svangerskap med depresjon,og tøffe fødsler med litt depresjon etter.men har lyst på 1 til er jeg gal? mor sier at jeg ikke må få en til kommer til å havne på galehus,er det vert det sier hun,jeg blir utrolig såra,ho sier får du en til melder jeg meg ut....det går fint med meg nå...er jeg gal? hva synes dere?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Synes du skal gjøre slik du føler er rett for deg. En annen ting,hva er galehus???
aprilspøk Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Synes du er veldig tøff, og må være veldig glad i barn! For det har nok vært tøft for deg, og skjønner hva din mor sier på sett og vis. Forstår likevel at det må være skikkelig sårende å ikke få støtte fra den kanten. Hvis du føler deg ovenpå nå, så synes jeg du og mannen din må finne ut av dette sammen. Det er en risiko for å få depresjon på ny siden du har hatt det før, men føler du at du kan orke det så.. Du er iallefall veldig modig, og sikkert en fantastisk mor! Håper du finner ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå