Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 jeg var på trygdekontoret for 2 mnd siden og skrev opp faren til min sønn. han vil jo ikke erkjenne farskapet,vet heller ikke om han har vært der.. for jeg ikke noe beskjed fra trygdekontoret hvordan d ligger ann?
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Nei du gjør ikke det, du får et brev om å ta blodprøver hvis de krever dna-test. De krever det hvis far ikke erkjenner farskapet. Ring de i morra og hør
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 her har det gått 6 mnd nå...så det tar veldig tid!Ringte dem å hørte da,så nå overtar nok tingretten snart-men det går nok enda lenger tid ja...Hadde vært litt kjekt å bare vært ferdig med det!
2 søte Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 du kan gå ned på nav å høre,det er ltt for at de glemmer deg litt med å gå videre m pairene... så gå å mas på de.. jenta mi er 7mnd no, og jeg har ike hørt noe fra fylke nda, harheller ikke tatt blodprøver så... det tar tid det der dritet!!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 jeg syns d er litt dårlig at de ikke kan gi beskjed under veis. jeg har prøvd å ringe men får jo aldri noe svar,syns ike akkkurat de er så hyggelig i tlf heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå