#Ariadne# Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 og hvor ofte ser mennene deres sin svigerfamilie??
Mulatica Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Sambo har bodd i Norge siden 2000. Han har vært hjemme på besøk 2 ganger i løpet av den tiden, siste gang nå i høst. Familien hans bor på den Dominikanske republikk alle sammen, og har ikke vært her. Jeg og Snuppa var med nå i høst, første gangen han dro kjente vi ikke hverandre. Neste gang tror jeg han og Snuppa skal reise alene, ellers blir det så dyrt. Men vi får se.
Ronja80.mor til 2 Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Forstår jegn deg riktig spør du om hvor ofte mannen min møter min familie?? Som er hans svigerfamilie?? Isåfall så kommer det litt ann på hvor vi bor, har lenge bodd i samme bygd som de, og da treffes de daglig, mens om vi bor lenger borte, blir det skjeldnere.. Om spørsmålet var hvor ofte han treffer sin familie, så er svaret det samme, når vi bor i hans hjemmland treffer han de daglig, mens når vi bor i Norge, er det kanskje to ganger i året..
Mulatica Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Mulig jeg misforsto innlegget ditt litt. Mine foreldre ser vi ca en gang i måneden, kanskje litt oftere. De bor et stykke unna oss, og jeg har søsken som fremdeles bor hjemme og er opptatt med aktiviteter i helgene. Sambo er alltid med, hvis han ikke jobber helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå