Gå til innhold

Helsekortet.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når bør man begynne å ha med seg helsekortet rundt omkring? Er nå i uke 37 og tar det ikke med meg når jeg er ute og raser............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tenkte jeg faktisk oxo på i dag. Jeg er i uke 35, og har det heller aldri med meg. Tenkte jeg kanskje skulle legge det i bilen snart......

Skrevet

Har termin i morgen, og mitt har lagt hjemme hele tiden. Bor så nærme sykehuset at vi fint hadde rekt hjemom for å hente det,men så har vi ikke vært på så lange turer heller da!

Skrevet

Har hatt det i veska siden jeg fikk det jeg.... Ellers hadde jeg garantert glemt det til kontroller hos jordmor osv...

Skrevet

Hehe, jeg trur ikke jeg har hatt det med meg heller, de to andre fødslene. Men kanskje lurt? Særlig hvis du er ute å raser...? Eller mente du reiser? Jeg er bare 29+6 så jeg venter enda ei stund!

Skrevet

..........når jeg skriver ute og raser mener jeg farte omkring utenfor hjemmet:)

Skrevet

SUKK! Ikke så artig å ha det artig på andres skrivefeil, når man sjøl ikke kan skrive! Mente jo i de andre svangerskapene, har jo hatt kortet med meg på fødselen! Sukk! Sorry ganger åtte!

Skrevet

Har tenkt på dette selv. Har ikke hatt det med meg til nå (uke 37) men når vi skal på fjellet i påsken hadde jeg tenkt å ha det med meg.

Skrevet

d er veldig lurt.. havnet på sykehus i uke 32 og hadde ikke me meg helsekortet.. og var 10 mil unna lå d hjemme.. så d var ingen som kunne hente d.. veldig dunt i og me at de helst ville hatt d.. ikke d sykehuset jeg var tilknyttet til heller så de kjente ikke til noe av mitt sv.skap..

så jeg anbefaler alle å ha d me dere.. vet ikke når man plutselig får behov for d..

Skrevet

Jeg har hatt medmeg kortet fra jeg fikk den!

det er anbefalt å ha med, er jo viktige opplysninger som er på helsekortet, så et godt tips, ikke vent til du er 40 uker+ på vei med å ha det med deg, men hele tiden!!!!!

Skrevet

Er nok garantert lurt å ha det med! Hvis noe skulle skjedd meg mens jeg er å handler f.ex så hjelper det ikke at jeg bor aldri så nærme sykehuset... Så bør vel ta meg selv litt hardt i nakken, og prøve å få hivd det i veska og ha det med! D er jo liksom ikke noe pes ;)

Skrevet

jeg har begen og kortet i bilen.. om jeg er noen plasser har jeg somregel me bilen.. eller så har samboern bilen å må komme uannsett.. så d er med uannsett hvor jeg skal..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...