Mamma`n til 2 Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Når bør man begynne å ha med seg helsekortet rundt omkring? Er nå i uke 37 og tar det ikke med meg når jeg er ute og raser............
Go`mamma`n... Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Det tenkte jeg faktisk oxo på i dag. Jeg er i uke 35, og har det heller aldri med meg. Tenkte jeg kanskje skulle legge det i bilen snart......
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Har termin i morgen, og mitt har lagt hjemme hele tiden. Bor så nærme sykehuset at vi fint hadde rekt hjemom for å hente det,men så har vi ikke vært på så lange turer heller da!
line## Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Har hatt det i veska siden jeg fikk det jeg.... Ellers hadde jeg garantert glemt det til kontroller hos jordmor osv...
Xenaen Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Hehe, jeg trur ikke jeg har hatt det med meg heller, de to andre fødslene. Men kanskje lurt? Særlig hvis du er ute å raser...? Eller mente du reiser? Jeg er bare 29+6 så jeg venter enda ei stund!
Mamma`n til 2 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2007 ..........når jeg skriver ute og raser mener jeg farte omkring utenfor hjemmet:)
Xenaen Skrevet 26. mars 2007 #7 Skrevet 26. mars 2007 SUKK! Ikke så artig å ha det artig på andres skrivefeil, når man sjøl ikke kan skrive! Mente jo i de andre svangerskapene, har jo hatt kortet med meg på fødselen! Sukk! Sorry ganger åtte!
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #8 Skrevet 26. mars 2007 Har tenkt på dette selv. Har ikke hatt det med meg til nå (uke 37) men når vi skal på fjellet i påsken hadde jeg tenkt å ha det med meg.
ninsoer Skrevet 26. mars 2007 #9 Skrevet 26. mars 2007 d er veldig lurt.. havnet på sykehus i uke 32 og hadde ikke me meg helsekortet.. og var 10 mil unna lå d hjemme.. så d var ingen som kunne hente d.. veldig dunt i og me at de helst ville hatt d.. ikke d sykehuset jeg var tilknyttet til heller så de kjente ikke til noe av mitt sv.skap.. så jeg anbefaler alle å ha d me dere.. vet ikke når man plutselig får behov for d..
shayan_jente_04.04. Skrevet 26. mars 2007 #10 Skrevet 26. mars 2007 Jeg har hatt medmeg kortet fra jeg fikk den! det er anbefalt å ha med, er jo viktige opplysninger som er på helsekortet, så et godt tips, ikke vent til du er 40 uker+ på vei med å ha det med deg, men hele tiden!!!!!
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 26. mars 2007 #11 Skrevet 26. mars 2007 Er nok garantert lurt å ha det med! Hvis noe skulle skjedd meg mens jeg er å handler f.ex så hjelper det ikke at jeg bor aldri så nærme sykehuset... Så bør vel ta meg selv litt hardt i nakken, og prøve å få hivd det i veska og ha det med! D er jo liksom ikke noe pes
ninsoer Skrevet 26. mars 2007 #12 Skrevet 26. mars 2007 jeg har begen og kortet i bilen.. om jeg er noen plasser har jeg somregel me bilen.. eller så har samboern bilen å må komme uannsett.. så d er med uannsett hvor jeg skal..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå