Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,jenter;) når kom kulen på magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter fullgåtte 18 uker kunne du begynne å se det.. du kan se bilder på profilen min eller www.familienhoye.piczo.com om du vil:)

Skrevet

Det er nok ganske individuellt..

Hvor langt på vei er du?

Jeg har merket jevn forskjell siden uke 11. før det var det bare det at musklene slapp taket og magen fallt noen cm ut, liksom...

Ta en titt på masse album ;o) Jeg har litt magebilder ute.

Skrevet

var inne å kikket på profilen din:) koselig. vi har ganske lik mage når du var der jeg er nå...jeg er 11+4 så kommer inn hit på fredag.snakkes;)

Skrevet

er 11+4. fine bilder;)kommer hit for en stund på fredag.snakkes

Skrevet

Nå ble jeg redd... Igjen... Du har jo mage allerede i uke 12... Jeg begynner på uke 14 i morgen, og har nesten ingenting... Ser d selv, men langt i fra magen din... Sjekket hjertelyd på fredag og alt var fint, men her var d stor forskjell...

Noen andre som ikke har vokst så mye så fort?

Skrevet

Hei ! :)

Jeg er i uke 14 og på meg viser magen godt, og har gjort det i et par uker. Vi skulle fortelle det til kommende farfar og familien hans da jeg var i uke 12, og da fikk vi som svar at de hadde de allerede sett selv. ;) Men er bare noen mnder siden jeg var gravid forje gang (som jeg mistet i uke 13) og det er kanskje noe av grunnen til at jeg har fått mage tidlig.

Skrevet

Jeg er uke 15+2 men føler ikke at jeg har noe mage, ser litt feit ut kanskje...kjipt

Skrevet

Jeg begynte å se "feit" ut i uke 11-12 (muligens før også), og fra uke 14 har jeg så smått begynt å se "gravid" ut! :o) Men livmoren min var ved navelen allerede uke 14+0...

Skrevet

er 16 uker i dag.. magen min har er godt synli overfra og ned, forfra.. naa litt mindre, og fra siden ok.. men tror ikke eg kan skjule d noe særli no akkurat.. AND I LOVE IT :D

Skrevet

Ingenting å bekymre seg for hvis det går fint. Dette kommer anpå "polstring", livmorens stilling i kroppen (lavt, høyt, fremoverbøyd, bakoverbøyd osv), benbygging og mye mer =) min kom ganske fort men livmoren min vender fremover =)

Skrevet

Ikke før i uke 18-19 ca. Og da syntes den egentlig best med klær på som fremhevet den. Har vokst sakte siden da, mest den siste uken nå, er i uke 24.

Skrevet

vintersol: Du vet du hvilket kjønn det er??:) nydelig mage forresten..

Skrevet

Det begynner å synes på meg nå, er 14+3., men ARGH, jeg er så ufattelig oppblåst! Men så hadde jeg ganske flat mage fra før, så det vises vel litt når den plutselig ser litt rundere ut. Selv om jeg fremdeles har mindre mage enn mange ikke-gravide...

Men i går måtte jeg åpne knappen på jeansen, og da jeg la dem i skapet om kvelden la jeg dem helt bakerst og tenke "see you at christmas..." (kanskje!). Så det går da opp og frem også her.

Jobber som treningsinstruktør, og instruerer i trange t-skjorter som bare blir trangere og trangere, hehe. Er sikker på at det har vært mange kritiske tanker blant medlemmene de siste ukene... "Skal si hun har lagt seg ut da?" De skulle bare visst! :)

Skrevet

Det er så utrolig forskjellig - er ikke det rart!?

Sist kom den omkring uke 20. Nå er jeg sikker på at folk kunne se det i uke 6...! :) He, he. Føltes iallefall sånn, siden alt ble pløsete så fort.

Men nå er jeg i uke 16 og synes ikke den har forandret seg på over to uker...

Hmmm. Men det går jo i rykk og napp!

Jeg bekymrer meg ikke jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...