*ønsker nr 2* Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 hmm . må bare spørre, er ikke mange dagene til jeg skal til jm, men spør for det.. den siste uken/halvannen, har jeg fått så mye vann i kroppen.. bena ser ut som pølser, heeele beinet.. lårene og alt.. men hendene ser faktisk ikke så ille ut.. men uansett, gikk på vekta for en uke/halvannen sida, og i dag.. i dag viser vekta 4 kg mer!!!! :S skal til jm om noen dager, men burde jge ringe henne i morgen?? eller kan jeg vente til jeg skal dit??
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Hvis du ellers føler deg i fin form, så er det jo mange som får mye vann i kroppen mot slutten. Men vann pluss andre endringer samtidig ville fått meg til å sjekke hvertfall. Lykke til!
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Fikk forresten masse vann her om dagen og vekta viste pluss 3,5 kg på 3 dager...dette var lørdag- borte igjen i dag. Snåle greier det her!
*ønsker nr 2* Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2007 mhm egentlig ikke noe annet enn at beina mine er gåene, både med tanke på at de er blitt noen skikkelige pølser hele veien, og stivhet, litt kvalme nå og da.. men det som bkymret meg er disse 4 kg som har kommet så brått, de samme gjorde jo egentlig vannet.. er 34+2. så er jo ikke uvanlig at det kommer vannansamlinger, men måtte bare høre erfaringer og hva folk mener skal jo uansett til jm på fredag, men vurderer å ringe i morra ang de 4 kg på en uke, og vannet osm kom like fort..
ninsoer Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 har vannet kommet snikende og jeg følte meg i fin form hadde jeg ventet.. men ha vannet plutselig kommet over natta hadde jeg nok ringt føden.. om du er i tvil eller engstelig bør du ringe uannsett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå