Gå til innhold

Andre i 20+ uker som ikke har merket kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er naa i min 24 uke, og kan ennaa ikke si at jeg har merket noe til disse kynnerne som "alle" snakker om. Magen vokser helt normalt, babyen sparker, og jeg vet jo at kynnerne sikkert har begynt for lenge siden, men jeg har som sagt ikke merket noe til dem. Hva er det egentlig man skal kjenne etter? Er det unormalt at jeg ikke har merket noe? (Er 1. gangsfoedende)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får inntrykk av at det å ha kynnere er noe ALLE har. Noen har jo nærmest kynnere fra graviditetstesten er positiv.

Jeg er 20+ og har ikke hatt kynnere. Så vidt jeg husker hadde jeg ikke en eneste kynner under mitt forrige svangerskap heller.

Det er mulig jeg hadde det, men det var ikke noe jeg oppfattet som ofte eller plagsomt, og kan derfor ikke huske det.

Skrevet

Jeg har ikke merket kynnere ennå. Jeg hadde noen smerter i magen en natt når jeg sov, vet ikke om det var utvudelse av livmor eller hva (det var i uke 17). Jeg er nå i uke 22 og kan ikke si at jeg har merket noe. Babyen sparker og det merker jeg... Er også førstegangs så mulig jeg ikke vet hva jeg skal kjenne etter...

Skrevet

Kynnere? Hvem er det? hehe... Ikke kjent noe til det nei. er 26+2. Merker av og til at magen kanskje er litt hard, men ingen ubehag eller smerter i forbindelse med strekk, tøy og bøy;)

Det er jo en stund igjen enda, så hvem vet? Kanskje dukker det opp en kynner eller to etterhvert...(?) Er jo også folk som ikke kjenner noe som helst til det før riene setter inn.

Skrevet

har ikke merket en eneste kynner jeg:) Har kjent liv, men det er nå opp og ned hvor mye, og det er slett ikke hver dag.

er førstegangs, har hørt at det er lettere for de som er flergangs:)

Skrevet

Visste ikke hva kynnere var før jeg gikk gravid med nr 2. Da fikk jeg det langt senere enn uke 20. Når det gjelder det å kjenne liv, kjente jeg det i uke 19 med førstemann, uke 20 med andremann. Nå er jeg i uke 17 og har ikke kjent noe ennå...

Skrevet

I de to andre svangerskapa hadde jeg kynnere hele tiden, men denne gangen har jeg ikke kjent noe. Syns det er litt merkelig at det skal være så stor forskjell

Skrevet

Jeg er i ag 25+0 og jeg kan heller ikke si jeg har kjent noe til kynnere.

Jeg er egentlig veldig fornøyd med det, men jeg kan jo skjønne man begynner å lure litt siden alle snakker om de.

Det er nok veldig normalt å ha de også tror jeg det er veldig normalt å ikke ha det..... Så vi får bare kose oss med det livet vi kjenner i magen og nyte tiden frem til skatten kommer....

Jeg kjente liv fra uke 15, og er førstegangs, så jeg ser på meg selv som veldig heldig som fikk lov til å kjenne det så tidlig.

Skrevet

Jeg er over 20 uker på vei og har heller ikke hatt kynnere ennå. Eller jeg tror i alle fall ikke det:) Da jeg gikk gravid sist viste det seg at jeg hadde masse kynnere uten at jeg hadde kjent dem:)

Det er jo ikke alle kynnere som merkes tydeligvis:)

Skrevet

Jeg har heller ingen ubehag rundt graviditeten min.

Kjenner at det strekker litt i mageregionen, men går utifra at det er livmoren som vokser..

Vondter har jeg ikke hatt noe av. Men som oss førstegangsfødende sier tidligere i tråden, så vet vi jo heller ikke hvordan kynnere kjennes ut. Men når vi først får det skjønner vi nok hva det er...

Jeg er 20+2 idag. Kjente liv rett etter ordinær ul som var når jeg var 17+1.

Skrevet

Det er slett ikke unormalt!!! Jeg har selv vært "plaget" med masse kynnere i mine svangerskap, men jeg har flere venninner som ikke ante hva jeg snakket om;) Og selv om jeg har hatt masse kynnere så kom de ikke før på slutten i det første svangerskapet.

Kos deg med sparkene du;) og lykke til videre i svangerskapet!!

Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 27 og har ikke merket noe.....! Merker masse liv og spark, men ikke noe som kan sies å være kynnere....

Så du er ikke alene!

Så heldig du er som bor i NYC da! Min favorittby!!!!!!! Skulle gjerne bodd der et år eller noe, men redd lommeboken min ikke hadde tålt det...! Les shopaholiker!!!!!

Skrevet

Jeg er i uke 25, og har ikke kjent noenting til disse såkalte kynnerne..

Har også fått for meg at dette er noe "alle" har hatt utenom meg..

Men da er vi jaggu flere :) Godt å høre!

Skrevet

Jeg er nettopp begynt i min 24.uke og har heller ikke kjent noe kynnere. Har ikke bekkenløsning heller, så jeg er nok veldig heldig =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...