Gå til innhold

rosa klær til jente ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

for/mot? søtt/for mye av det gode?

moro å få en liten statistikk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for, søtt..

men kan bli for mye med BARE rosa

Skrevet

Litt rosa er ok, men ikke bare!!! Synes det blir vel dillete med alle sløyfene og blondene, i tillegg til rosa. Så ønsker at det fantes bedre utvalg i kule og tøffe jentebabyklær!!!!

Skrevet

For- men ingenting burde overdrives heller.

Men hjelp, slitsom å droppe alt rosa tøy til jenter- føler du skal leite en del for å finne mye fint da! Denne prinsesse-trenden har tatt litt vel av!

Skrevet

Noen klær i rosa er greit, men fortrekker brunt, grønt, orange, gult.. Sterke farger og søttitalls-mønster liker jeg godt!

Skrevet

For :) Men selvfølgelig ikke BARE rosa! Syntes d er fint med hvitt, rødt og grønt også! Sikkert flere farger som er fint til jenter, men sånn ca d jeg har nå foreløpig av fargeri tillegg til rosa sef!

Skrevet

Jeg er FOR! Far ikke nok og vil BARE ha rosa,sote,femenine,slufser,blonder....Er helt "Laura Ashley pa steroider''........

Far min 2 jente na,og veldig glad for det!

Skrevet

For, jente babyer er bare herlige medmasse rosa, blonder osv.....

Skrevet

Litt bob bob... Synes det fort blir for mye dill og jeg er ikke fan av blonder og for mye rosa søte klær. Jeg har en datter i fra før, hun fikk mye rosa klær i gave så jeg har kompensert det med å stort sett kjøpe klær i andre farger.

Hvis jeg får en gutt nå så har jeg ikke lyst å bare kle han i blå klær heller, det går an å bruke røde, grønne, turkise mm klær til gutter også.

Skrevet

Jeg har ikke noe i mot rosa men synes det er tullete at jenter skal være så utrolig jentete fra de er nyfødte. Dessuten liker jeg ikke klær som det står feks "Cute little princess" på, og lignende dummheter. Babyklær med ører er jeg også skeptisk til.

Men her jeg bor er det mange butikker som selger ting som verken har ører, blonder eller bokstaver heldigvis. For eksempel liker jeg godt klærne fra Polarn & Pyret. De er liksom barneklær, ikke jente- eller gutteklær. Dessuten minner er de litt 70-talls-retro.

Skrevet

Litt rosa er sikkert greit til ei jente.... Men det er grenser.. (Selv hater jeg rosa, og har alltid gjort det... Men blir sikkert annerledes om jeg får ei jente..)

Skrevet

I mot rosa klær med blonder, masse blomster og ekstra masse dilldall på.

Men noen rosa klær uten alt d dilldallet kan faktsik være kule:)

Har rosa klær, men har også mange klær som ikkje e rosa;)

Synes at d burde bli flere utvalg i jenteklær:)

Skrevet

Rosa er skikkelig søtt det, men det kan fort bli litt mye. Synes limefargede og litt sterkt fargede klær nå, og særlig mot sommeren er skikkelig fint, så det har jeg handlet litt av nå.

Skrevet

Jeg synes rosa er rå søtt på små jente babyer...jeg har mye rosa, har til og med rosa barnevogn..hehe..men synes farger som lyse gult, lyse lilla, aprikos og brunt oså er helt nyyydelig på små tuller...så det blir nok endel av det også...jeg hater rødt, burgunder, mørk grønt osv... men smaken er som baken : )

Skrevet

Rosa er kjempesøtt, men kunne godt tenke meg å kjøpe klær i andre farger også, syntes det mangler ute i butikkene!

Skrevet

For:) Her blir det masse rosa... hehe, har egentlig vært litt i mot sånt dill, helt til jeg så på ul at det blir ei lita tulle, og nå har jeg bare tatt heeeelt av=)

Skrevet

Jeg er for rosa. Men får jeg en jente blir det nok ikke bare rosa. Det er jo så mange andre fine farger også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...