Gå til innhold

er på yrkesrettet utdanning fra nav og er blitt gravid,har noen peiling?


jegersåglad

Anbefalte innlegg

er egentlig frisør men ble sykmeldt pga allergi så har jeg fått tre år utdannelse dekket av nav slik at jeg kan få meg et nytt yrke..er det noen her som har vært i samme situasjon og vet hva som skjer ang penger og resten av utdannelsen er det lov å ta en pause fra ytdanningen?er ferdig med det første året i mai og har termin i november..

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

hei.

Jeg er og på yrkesrettet attføring. Går andre året nå, og har tenkt å fortsette rett på tredje året til høsten hvis alt går som planlagt.

 

Tar du en pause fra studiene, tar du og en pause fra attføringen din og mister inntekten. MEN du har krav på fødselstipend fra lånekassen, og har du en kjæreste med jobb, går det jo fint (som regel) å leve på det.

Hva slags utdanning tar du?

Lenke til kommentar

ok men det var godt å høre at jeg fremdeles kan ta opp skole gangen fra nav igjen:)heldigvis har samboeren er godt betalt jobb så det ordner seg jo men vil liksom ikke være så avhengig av han sin inntekt heller..

manglet generell studiekompetanse så nå er jeg ferdig på det til våren og så blir det bachelor i pedagogikk eller sosionom så fort jeg kommer meg på skolen igjen:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...