Gå til innhold

Vondt/ ubehag med spark i uke 28 ? Er det mulig ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde ikke d ville være ubehagelig før i slutten....men hele dag når han sparker er det på nippet til å være vondt....ser liksom veeeldig godt når han snur seg o.l.....arm stikker ut her og der osv....

Er det virkelig sååå trangt nå i magen at det er ubehagelig når han sparker ??

Hvordan har dere andre i 27-28 uke det ang spark ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, er ikke så langt på vei enda, men jeg tror du skal spørre på 3 trimester...siden du snart tilhører der...:)

Lykke til med sparkeren

Skrevet

Kan jo prøve på skravle...der er der jo alltid mange ;) Takk !

Skrevet

ps: ikke det at jeg ikke vil ha deg her på 2 trimester:)

Skrevet

spørs veldig hvordan hun ligger!

Syns ofte det kan være ubehagelig om hun sparker på ting som er litt mer ømfintlige, som feks blæra mi, eller når jeg sitter og jobber med noe på pc og hun sparker oppunder ribbena..

syns ikke det er så vondt, men kan føles ganske så ubehagelig til tider.

Men jeg er glad jeg enda føler mest "kos" da. Men som sagt, spørs helt hvordan hun ligger!

Skrevet

Conney - hehe...nei, tenkte ikke det altså ;) hihi =)

Ja, Vintersol ....liker jo spark ellers, men i dag var det nesten vondt....lurer bare på er det nå det begynner å bli trangt eller (i magen)...?? Rart.....har liksom ikke vært slikt tidligere....

Skrevet

Er nok ikke trangt, men du må huske på at babyen begynner å bli ganske stor!

er du i uke 28 er vel babyen nærmere 40 cm lang? Det er ganske stort det, pluss at den begynner å bli sterkere!

Spurte jordmor om hvorvidt de hadde det trangt der inne, og hun sa at frem til uke 28-30 hadde de forholdsvis god plass, men at etter dette, ville de snu seg mer sjelden/legge seg til mer, så det er ikke unormalt at du kjenner det godt når baby snur seg nå!

Men babyen opplever det ikke som trangt og ubehagelig, den skal tross alt vokse mye til! Det er mer at de ikke snurrer rundt som små karuseller lenger.

Kanskje har babyen din lagt seg til akkurat sånn at den nå sparker deg på steder der du blir lett øm. Du kan jo evnt prøve å dytte litt ordentlig til baby for å overtale den til å vri seg litt:)

Skrevet

Okey....skjønner!! =) hehe----*dytter.....koooomigjensnudeglittegrann*

Hihi :) Bare kom så plutselig på...det er bare så nytt, men tusen takk for du tok deg tid og gi meg et fullstendig svar :) :)

Skrevet

er jo bare hyggelig når det er noe en kan svare på:)

merker det selv,, er så mye rart en lurer på! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...