Gå til innhold

..da er time for fotpleie bestilt =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Jeg klarer rett og slett ikke å klippe tåneglene selv lenger...!! Magen er stor, altså.. er i uke 31+1 (Hvordan skal dette gå, hahahaha - en stund igjen kan man si..) Skoene kommer på ved hjelp av skohorn på en halv meter...men strever jeg en stund får jeg ennå på meg sokker.. Flere med diger mage, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh.JA nå begynner ting å bli litt vanskelig for å si det sånn.

Jeg er 37 uker så bare gled deg...hihi..:))

Skrevet

hørtes godt ut me fotpleie :) kanskje jeg skulle bestille i mårra..

Skrevet

Ah ja, er i uke 32 men allerede slitsomt å plukke opp ting fra gulvet! Fikk klippet neglene med en kraftanstrengelse her en dag, men pleie dem har jeg ikke ork til, så en fotpleietime hadde vært noe...

Må mote meg opp til å ta leggene også snart, men sukk, for et styr... Lang skoskje er heldigvis i hus!

Skrevet

Å det er deilig, gjorde det når jeg var rundt 35 uker sist,fikk massasje på føtter og legger etter at ho hadde skrapt vekk litt død hud. Følte meg veldig vel etterpå--

Skrevet

Det har jeg også gjort idag!!! Sjefen min spanderte spa-time for gravide på meg på fredag, så nå gjenstår bare føttene, så har jeg hatt full pakke!!! Deilig å skjemme seg bort litt;p er i uke 35 nå, så magen begynner å bli i veien for det meste=)

Skrevet

Tok fotbehandling i forrige uke. Er 36 uker på vei. Kan anbefales, fikk tom lakkert neglene! Ingen grunn til å streve med dette når man kan få det gjort av profesjonelle!

Skrevet

gleder meg.. skal å høre om de har ledig time i dag. :)

skal bi godt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...