Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal benytte oss av det gavekortet som fulgte med Foreldre og barn. Vi fikk time i morgen og jeg er litt spent på om vi kommer til å føle oss forpliktet til å kjøpe mer enn det ene gratis bildet som vi får... Regner med med at vi blir alvorlig frista til å kjøpe alle bildene av lillegullet vårt men proff fotografering er jo svindyrt. Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok bare gratis bildet. Sa ifra med en gang at jeg bare skulle ha det.. Så de fikk ikke muligheten til å presse meg =) Bildene ble jo suuoerfine da, og hadde jeg hatt mer penger på konto hadde jeg sikkert kjøpt mer... Så det lønner seg i tømme kontoen før man drar på visning =)

Skrevet

Vi kjøpte bare det ene bildet, var ikke noe problem det. Syntes ikke det ble så fryktelig mange fine bilder heller, så det var lett å velge ut det beste. Tror vi må ha hatt en dårlig fotograf, eller at hun ikke gadd å gjøre en ordentlig jobb siden det var en gratis fotografering. Jeg kan ta like bra bilder hjemme med speilreflekskameraet.... Men jeg har jo sett mange andre bilder som er tatt der og det pleier jo være mye bra. Du kan jo bare bestemme deg på forhånd at du bare skal ha det ene. Men vi ble ikke presset i det hele tatt hvertfall.

Skrevet

Vi benyttet oss av det samme tilbudet. Hadde ikke tenkt til å kjøpe noe bilder før senere, men gikk rett i fella, he he. Det var jo så utrolig mange fine bilder, og skal man etterbestille så er det mye dyrere. Vi fikk også beskjed om at de lagrer bildene i kun ett år, så da var det bare å slå til da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...