lionette Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Når fikk dere øyekontakt med nurkene deres? Hva er "vanlig" for premature? Jeg fødte gutten min i uke 31+4 og syns han er mer og mer våken, men vet ikke om han bevisst ser direkte på meg og fester blikket... Og hva kler dere på de små når dere skal ut på tur om dagen? (Østlandet). Hva ligger de i? Ble mange spørsmål dette... ;-)
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Vanlige for premature er å følge sin korrigerte alder, men det er også relativt normalt at premature er litt sene i forhold til korrigert alder. Øyekontakt er vel rundt 12 uker gammel, men der er det også individuelle forskjeller. I starten kan blikket være noe flakende, og de fester blikket kanskje bare et lite sekund av gangen. Hva du skal kle på vet jeg ikke helt. Bor ikke på østlandet, og ikke vet jeg hvor gammel gutten din er. Akkurat nå så er det sol og +14 grader her på dagtid, og da har vi på strømpbukse, body, jakke, lue i en boblepose (ikke av de tykkeste) som ikke lukkes igjen (er nok å ligge nedi). Stol på magefølelsen din Jenta mi er 14 mnd (korrigert), og er ikke spesielt varm av seg og koser seg masse når hun har det varmt rundt seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå