Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 for å ligge på den grensa til å få igjen alt man betaler i skatt på os???
mamman&andrea Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Jeg har ikke peiling på det som gjelder skatt, men jeg tjente vertfall tilsammen ca 5000 kr fra to jobber uten at OS ble redusert.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 ja men tenker ikke på om den blir redusert eller ikke. men hvor mya man kan tjene i løpet av året før man ikke får igjen all betalt på od året etter. ( altså få igjen i år)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå