Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla på 13 måneder kastet opp 4-5 ganger i går ettermiddag/kveld, sov hele natten gjennom men hadde ei skikkelig løs bleie da hun våknet i dag. Jeg ammet henne på morgenen for hun var tydeligvis veldig tørst, men hun kastet opp alt like etterpå.

Hun har hatt et par løse bleier til, men ikke mer oppkast og hun har drukket vann og GEM-oppløsning uten at det har kommet opp igjen. Bør jeg amme henne nå før hun legger seg? Vi har ikke fått i henne noe fast føde i dag, bortsett fra en Ritz-kjeks og en teskje med fruktpuré, så jeg føler liksom hun trenger noe mer enn vann........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan jo umulig være noe negativt med det

Skrevet

Tenkte bare på dette her m at man skal være forsiktig m melk til barn m omgangssyke - men det blir kanskje noe annet med morsmelk?

Skrevet

Morsmelk er den eneste væsken man kan gi ukritisk! Bare fem minutter opphold i magen gjør at MYE væske blir tatt opp!

Vi hadde mest hell med en pupp av gangen, for da hadde jeg mer til henne sånn totalt siden hun kastet det opp etter en stund allikevel... Er overbevist at vi sparte en sykehusinnleggelse på amminga da!!

Skrevet

Har prøvd å gi henne men hun suger litt og så vil hun ikke ha - regner medat litt av grunnen er at jeg ikke har så mye lenger og at hun må suge en stund før det kommer og det gidder hun ikke....men allmenntilstanden hennes er ikke så aller verst så vi får håpe hun er fin imorgen :-)

Skrevet

En sup er flott da, husk at man ellers gir vann med teskje i begynnelsen! Og mm går svupp i blodet med en gang!

Skrevet

Hun har faktisk drukket totalt ca 5 dl GEm på flaske i dag og det har ikke kommet opp igjen, så da har hun jo egentlig fått i seg en del væske. Håper hun klarer å spise litt fast føde i morgen - det er så trasig når hun er så slapp og mangler glimt i øyet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...