lollo80 Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 noe her som har hatt det tidlig i svanger skapet??? jeg føler det som milde mens smerter. men har ikke blødning. det kommer å går. er dette fordi at magen vokser. jeg bør jo vite det siden det er 3 mann. men husker ikke fra forrige svanger skap. så håper noen kan hjelpe men. kjennes ut som noe strekkes.
Snappie Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Hvor langt er du på vei? Sikkert kynnere du kjenner. Noen kjenner det faktisk som mens smerter, slik jeg gjør. Hos meg varte første "episode" i nesten 3 dager. Er 20 uker på vei. Fikk både innvendig og utvendig UL og alt viste seg å være i orden. Fikk beskjed om å legge meg ned og slappe av når dette melder seg, og gjerne med en varmepose på mage og rygg. Hvis du har sterke menssmerter (slik at det er vanskelig å sove) kan du jo kontakte din fødeavdeling eller jordmor. Men jeg tror nok det er kynnere som brer seg ikke bare i livmoren men bekkenet også.
lollo80 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2007 jeg re 6 uker på vei. så jeg hører egentlig ikke til på dette forumet. men jeg spør fordi det er ingen som svarer på 1. og det er nesten liiit leit å ikke huske fra forrige gang
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Hei....vet ik om det er det samme....men hvis jeg strakk på meg tidligere i svangerskapet....gjorde det vondt! Som noe inni strakk seg, som du sier....på ul sa de at det sannsynligvis var fordi morkaka var fast i livmormunnen.....skal på sjekk på torsdag nå for å se om den er flytta på seg da... Hvor langt er du egentlig på vei nå ?
smy & prompegrisen Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Kjempevanlig med mens-aktig vondt i magen så tidlig! Hadde det masse selv, og det hørtes ut som om alle andre hadde det også. ting vokser og strekker på seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå