Gå til innhold

Magen har synki!!!!

Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler å ser på bilder at magen har synki veldig... er det vanlig??? er bare 34 uker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det tidlig? Mener å ha lest at den vanligvis er på sitt høyeste da. Kanskje babyen din har tenkt seg ut en uke eller to før termin da:-)

Er di forresten sikker på det om at bringebærkapsler og omega-tre ikke bør taes samtidig?

Skrevet

min sank oxo så tidligt.. men så noen dager etter var den like høyt oppe igjen... var en periode den krøp opp og ned.. snodigt.. men nå er den bare nede da :)

Skrevet

Min mage sank også når jeg var 34 uker sist, men fødte ikke før to dager etter termin!

Skrevet

Vet spørsmålet ikke var rettet til meg, men mener jeg har lest at man ikke skal bruke omega 3 i slutten av svangerskapet, fordi det virker mot den effekten man ønsker på slutten, ledd og sånt skal bli mykere, omega 3, skal visst styrke det som bør bli mykt mot slutten. Bringebærblad skal virke på den måte at modning skjer raskere, veer blir mindre smertefulle , pluss at mange får raskere og "lettere" fødsler. Har venninner som har gode erfaringer med dette, så jeg gjør et forsøk selv, men unngår omega 3.. ;)

Skrevet

Takker for svar! Da får jeg bare bytte ut pilleboksene med hverandre om en uke eller to da:-))

Skrevet

min sank i uke 34 den også...og er fortsatt nede.Er 35uker på veg nå og legene og jm mener ungen kommer for tidlig.

Skrevet

Ok takk for svar jenter=) Jeg mener at jeg har termin 25 april. / hadde en sp i sommer å festet seg en ny spire likefort. å ifølge min mens termin og legen sien er det 25 april. men så var jeg jo på ult i uke 18 å da viser deg seg at jeg fikk ny termin til 20 mai. kom på en ny ult noen uker etterpå fikk enda en ny termin å da var den 13 mai. var på 3d ut å fikk 16... er litt usikker selv jeg. hihi

Skrevet

Hehehe.. samme hadde jeg også janic.. hehe.. i følge sist mens så skulle jeg hatt termin 27 april.. å legen sa 7 mai, så 21 mai, så 13 mai..hehee.. 10 mai på 3d.. rare greier..Men han kommer en gang.hehe

Men når du sier magen har synki.. hva mener du? Blitt mindre el lagt seg mer ned i magen? Hm..

Skrevet

Den har lagt seg mye lenger ned i magen. kån få en hånd bredde under puppene!

Skrevet

Når du står el sitter..hehe.. min har alltid ligget langt ned.. rart..hehehe:)

Skrevet

Min mage begynnte å synke når jeg var 34 uker nå er den sunket veeeldig mye er 36+3.. men tror ikke hun har tenkt seg ut med det første:-)

Skrevet

min mage har å "synki"..å jeg er bare 32 uker..synes det er litt rart,for magen synker jo vanligvis en liten stund før fødselen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...