Gå til innhold

Trening etter fødsel..tips for mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt bra av etter fødsel men har henge mage (som sikkert er normalt 2 uker etter..). Hvordan blir den flat igjen uten å ta av mye..bare ved sit ups? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke anbefalt å ta sit ups rett etter fødsel, tror det er best å vente ca 6 uker.

Min metode var å trekke inn magen og telle til 10 så mange ganger jeg orka. Det funka veldig bra, magen ble fort flat, selv om midjen ikke er like liten som før, men det tar tid. Jeg gjør øvelsenen etter at jeg har lagt meg hver kveld, samtidig som jeg trener bekken musklaturen. Da er det lett å huske. Det er effektivt så prøv!!

Lykke til

Skrevet

Sverger til Pilates jeg, super trening! Tar noen ganger til man får til teknikken, men så blir man hekta og resultatene kommer kjempefort.

Skrevet

Ja, man skal ikke begynne med Pilates før tidligst seks uker etter fødselen. Tror jeg ventet til tre måneder.

Skrevet

hvordan funker pilates? hvordan øvelser?

Skrevet

den øvelsen med å suge inn magen slik at navlen "trekkes inn" er en pilatesøvelse. Nydelig for slapp magemuskuatur. Kan lik bekkenbunnsøvelsene nedest gjøres hvor som helst. Cluuet er å ikke slippe ut magen mellom at man drar den inn. Prøv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...