janne** Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Hei alle sammen! Er 28+1 i dag og da skal jeg vel være her? Hilsen
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Jepp.. Det skal du ENda en milepæl Velkommen inn hit til det jeg kaller mellomsonen.... (Befinner meg i den selv) Er langt fra høygravid og heller ikke fødeklar, er ikke alltid man føler seg like vel her inne
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Velkommen velkommen! Dette trimesteret går drit fort! Syntes jeg i så fall, skjønner hvis en føler seg i mellomsonen... Men virker som dere er "overtallige" snart Men mulig jeg tar feil, jeg har termin i morgen og er snart ute av bim... bu huuuu.... Blitt hekta! Kjempe mye lykke til jenter:)
janne** Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2007 Takker ) Jeg synes foreløpig det er greit om ting ikke går for fort, trenger den tiden som er igjen til å forberede meg til fødselen og tiden etterpå. Både gleder og gruer meg til alt det ukjente.... men det var godt å komme over i 3. trimester i alle fall )
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Ja akkurat sånn hadde jeg det og.Trengte tiden til hjelp Til innkjøp, klargjøring, mental forberedelse hehe... bl.a. Var ikke så mye på bim i begynnelsen av 3.trims heller. Men tar seg gjerne opp etterhvert når man nærmer seg, og kanskje ikke jobber,og dermed får mere tid til overs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå