Gå til innhold

Angående babybonus..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg meldte meg inn.. hvordan er det man får Vognskilt?

Må man trykke å bestille? eller kommer det automatisk i posten til alle som har melds seg inn i babybonus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kom når jeg meldt meg inn men d tok sin tid :)

Skrevet

eg såg ingen info om sånne skilt når eg var på siden i dag..

Skrevet

Nei så ikke noe jeg heller.. derfor jeg lurer litt angående det..

Skrevet

lurer jeg også på!

Skrevet

Det kommer helt sikkert automatisk, for jeg fikk skilt idag og jeg har IKKE bestilt det. Synes det var stygt jeg da....tynt og simpelt. Er ikke så veldig fan av slike skilt på vogna uansett, er blitt så masse av det synes jeg.... :) -Men det er jo smak og behag da. Iallfall, det kommer av seg selv:)

Skrevet

Jeg fikk det idag, tok en god stund. Jeg vil ikke ha det på vogna... nå henger det på sengen hennes så lenge...

Skrevet

Jeg fikk skiltet i posten i dag..

Men jeg lurer på: Er det flere som har jentenavn som har fått blå bamse på skiltet?

Trodde kanskje den skulle være rød eller rosa til jenter...??

Leste forresten et innlegg her for et par dager siden, da var det noen som sa at Bayabonus hadde sluttet med det vognskilt-greiene nå.

Skrevet

Babybonus skulle det stå.. ;)

Skrevet

Septemberstjerna:

Tror nok ikke Nestle gjør den blå logobamsen sin rosa for Martine, selv om jeg er enig at det hadde vært finere ;)

Skrevet

HiHi... Jeg er altfor treg i toppen, skjønte ikke at det var logo-bamsen deres før i stad.. *dummemeg*

Skrevet

Vi fikk vognskiltene våre i går. Både jeg og pappan meldte oss inn, og begge barna våre fikk hvert sitt skilt.

Er enig i at skiltet er litt simpelt, men blir å bruke det likevel. 2-åringen skal få skiltet sitt på traktoren sin (han er kjempestolt over skiltet), mens lillesnuppa skal få ha den på vogna si.

Septemberstjerna: stussa også på at både Tobias og Emilie fikk blå bamse på skiltet, gikk opp etterhvert at det er nestle sin logo, hehe:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...