Gå til innhold

Menstruasjonssmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk plutselig menstruasjonssmerter i mage og rygg. Disse er ikke sterke, mer ubehagelige, men sånn skal det vel ikke være...? Er i uke 35...

Noen som vet om jeg burde bli bekymret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joda sånn skal det være=) bare vær glad til du...hjelper modningen=) har hatt sånn i mange uker nå...er i uke 38 + 5.

Skrevet

Oy.. det visste jeg ikke:) Har selv hatt sikkelig menssmerter opp og ned i de sisste..

Skrevet

hei. jeg var i kontakt med føden i går pga det samme, dette var ikke normalt og jeg fikk ultralyd innvendig og utvendig og ctg? måling.

fikk beskjed om å komme tilbake hvis det kom igjen.

hadde også vanlige menstruasjons smerter i mage og rygg, jeg er i uke 27.

Skrevet

ehm... fikk du beskjed om at det ikke var normalt?? Det syns jeg var rart for jeg har fått beskjed om det stikk mortsatte. Har hatt mensensmerter siden uke 27 - 28, er i uke 37 nå. Første gang jeg hadde det ringte jeg føden, de sa at det ikke var noe farlig og at det bare var livmoren som modnet seg, men ble det takvis måtte jeg ringe igjen. Jm har også dagt at dette ikke er noe farlig.

Skrevet

Ja samme fikk jeg også beskjed om frulykkelig.. Hm.. rart..

Skrevet

hmm...nå ble jeg litt roligere :)

ja, fikk beskjed om å komme inn på sjekk, fikk som sagt både ultralyd og ctg måling. va hos legen min i dag igjen, og han sa jeg måtte ta kontakt med engang hvis jeg fikk disse mensen smertene.

hadde litt utslag på blod i urinen, kansje derfor?

har du disse smertene daglig?

Skrevet

Ja kanskje, ikke vet jeg.

Nja veldig ofte hvertfall, men ikke absolutt hver dag.

Skrevet

hei!æ har også lurt på d der,har de smertene hver dag,ikke nå sinnsykt kraftige men ubehagelige liksom....har ikke prata me jm eller lege om d...e i uke 35 å har hadd dem i over en måne trur æ(ikke hele tia,men hver dag)

Skrevet

Ja.. jeg har det innimellom kanksje daglig.. går veeeeldig opp og ned..noen ganger mange ganger om dagen(lenge) og plutselig ikke noe..

Skrevet

Ja samme her, har ofte masse menssmerter en dag og ingen neste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...