Gå til innhold

Mannen vil ikke ha flere barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har altså ei jente, hun har vært krevende fra dag en (i våre øyne, men har jo ingen flere barn å sammenligne med..). Og per dags dato er vi temmelig utslitte, så jeg vil heller ikke ha noen fler enda. Men kunne jo tenke meg å prøve på en til når hun blir 2-3 år, syns ikke noe om at hun skal vokse opp som enebarn. Mannen min sa altså i går at han ikke ville ha fler, for det maktet vi ikke, og når det var slik så måtte bare den som ville ha rette seg etter den som ikke vil ha. Syns det var litt bastant og urettferdig. Er litt lei meg for dette.

Flere som har opplevd slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset er det jeg som har sagt dette. Vi har også ei meget krevende jente (kolikk de første 4 mnd) pluss at mannen min er mye borte. For min del så tror jeg synet på dette kommer til å endre seg når jeg bare får ting litt på avstand, får begynt å jobbe igjen og ting roer seg. Det tror jeg nok det vil for mannen din også. La temaet ligge litt og ikke mas om det. Han kommer nok på andre tanker skal du se!

Skrevet

Mannen din føler jo det han føler der og da. Mitt beste råd til deg er å ikke mase mer om dette nå, men heller ta det opp når jenta er 2-3 år og det er aktuelt med en ny baby. Kanskje han har forandret mening da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...