Synne 18 & Lucas 2 Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Hei, lurte bare på en liten ting. Er det mulig å lekke fostervann så tidlig som i uke 31? Merket det når eg sto opp i dag tidlig at når eg tisset så kom det liksom mer tiss etter at eg var ferdig. Neste gang jeg gikk på do skjedde det samme, hostet ett par ganger for å se om det kom noe mer, å då kom det mer. Samme 3 gangen jeg var på do. Er ikke så mye som kommer ut men det har jo aldri skjedd før. Skal til legen i måren heldigvis på kontroll.
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Hei Det kan skje og årsakene kan være flere. Uansett skal du inn til kontroll. Vi hadde mistanke til vannavgang i uke 30 eller 31 og det var rett inn på sykehus for ul - kun da de kan se om "badekaret" er helt eller ikke. Ta en telefon på føden og spør hva de mener, de har et stoff de bruker på sykehuset som reagerer med fostervann, så "spar på" undertøy/bind eller hva du har hvor du tror det kan ha kommet fostervann så sjekker de. Lykke til
Xenaen Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Heia! Husk at buktrykket (det som gjør at man får til å ta i på do) blir dårligere under svangerskapet. Det er derfor mulig at du sliter med å tømme blæra når du tisser. Og når du hoster så vil du få større buktrykk og tømmer bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå