Gå til innhold

Støtt Ammeaksjonen 2007!!


Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal snart igang med å amme.

Jeg er veldig åpen lite bluferdig hverken ovenfor meg selv eller ovenfor andre.

Men jeg synes ikke alltid det er like hyggelig når en mamma slenger frem puppen og vifter med denne så alle kan se den.

Dersom man ammer diskret så puppen ikke synes er det ok, men det er viktig å ikke trenge oss på andre som ikke får anledning til å unngå oss. F.eks på en kafe vil jeg nok begrense ammingen inne i kafeen så mye som mulig, eventuelt skjule oss med et sjal el.l

Skrevet

AMEN!!!!

kampanjen er signert

  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg finnes ikke sjenert eller konservativ, men syntes det går ann å vise en smule diskresjon... Satt på restaurant (ganske tett mellom bordene / var på EGON) Da plutselig damen ved siden av oss dro genseren oppunder halsen så begge puppene hang neppå magen. og det var ikke snakk om å prøve å dekke seg til eller å gjemme den puppen som "ikke var i bruk"... Når man sitter blandt folk som skal spise syntes jeg det går ann å vise litt diskresjon...

 

Hva mener dere som skriver under denne kampanjen om situasjoner som denne?

Mener ikke å provesere i det hele tatt, bare lurer. Ønsker jo at man skal få lov til å amme, men kanskje med visse "regler" inne i bildet?

Som f.eks at man kan legge ett lite teppe over skulderen og barnet f.eks?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...