scubagirl med scubababy Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Hei dere andre her inne. Var på ultralyd idag. Var på ordinær ul for 3 uker siden. Da fikk vi fint forklart hva jordmora så hele tiden og vi gikk fornøyde ut derfra den gangen. Terminen ble ikke endret, så menstermin er termin for vår del.. Sist ul fikk ikke jordmora målt totalt lengde på nurket, heller ikke set ordentlig på hjertet. Så derfor fikk jeg ny time idag. Idag reiste vi spente inn på sykehuset for igjen å hilse på nurket vårt. Legen som skulle utføre ul'n var hyggelig nok, men han var så kjapp. Han fant hjertet med 4 kamre, og var fornøyd med det. Han kunne ikke se fullt ut nyrefunksjon, da nurket hadde tisset seg ferdig og blæra var tom. Men nyrene så fine ut. Så var han liksom ferdig. Bilde fikk vi heller ikke denne gangen. Han målte ingenting, og spurte ikke hvor langt jeg var på vei, men det hadde han kanskje sett av journalen min. Termin er fortsatt 14. august.
Entil? Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 ja,skjønner akkurat hva du mener...var selv på ultalyd på fredag,og følte lissom at jordmora ikke tok seg tid til å svare på de spørsmålene vi hadde..ble bare sur når jeg spurte om ting...jeg fikk også ny ulltralyd om 3 uker,da hun ikke fikk sett nok på nyrene,fordi knøttet var så urolig...men alt så bra ut...det var det eneste hu sa..så er glad jeg skal tilbake,skal til lege da,fordi han har et bedre ul apparat..håper han er greiere,og tar seg bedre tid...men uansett bra at spira di har det bra da;)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Huff da. forstaar godt at man blir skuffet naar man gaar aa gleder seg og har forventninger.. aa saa ender man opp med aa oppleve noe heeelt annet .. Kan ikke forstaa at de som jobber med ul kan oppfoere seg saann .... Hvorfor bli sure naar man har noen man lurer paa??? Og hvorfor ikke gidde aa ta seg litt tid til aa forklare.. ??? Det er jo enkelt for dem aa se alt som er paa skjermen, men for oss som ikke er vant til aa se slike ul hver dag, saa er det jo til tider veeeldig vanskelig aa se hva som er hva.. Det burde vaere en selvfoelge at de tok seg tid til aa forklare litt... Og de burde jo ta hensyn til at man faktisk kommer med spm underveis!!! Naar jeg kom til ul idag, saa spurdte jordmor om det var noe vi lurte paa foer vi begynnte.. Da sa jeg bare at vi ville satt stooor pris paa om hun kunne forklare mye underveis, dette lovet hun. Og dette gjorde hun. Pappaen spurdte ogsaa om noen spm underveis, og hun hadde ingen problemer med aa forklare. Var derfor veeldig fornoeyd med vaar ul. Saa siden dette dessverre ikke er noe som er en selvfoelge at dem gjoer, saa ville jeg iallefall anbefale alle aa si i fra FOER ul settes i gang, at man oensker at hun\han tar seg tid til aa forklare... Og viss man faktisk har vert paa ul 1 gang foer som man ikke var fornoeyd med ,saa kan det jo vaere lurt aa forklare dette.. da vil det nok bli tatt hensyn til Oensker deg uansett lyyyykke til paa neste ul.. Og haaper du kommer ut med en myye bedre foelelse enn det du gjorde denne gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå