Gå til innhold

Rastløse bein !!! Blir gal !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så rastløse bein for tida...Det kommer alltid når jeg skal slappe av. Typisk ! Flere som har det og som kanskje har noen gode råd ???

Jeg tar Solaray CalMag kaspler ( Helsekostprodukt ), tar max dose 6 kapsler om dagen. Men synes ikke det hjelper sååååå mye.

Hjeeeeelp !

Hilsen gravid i uke 37:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen råd til meg ??? Er det bare jeg som har rastløse bein ???

Skrevet

Jeg har ikke dette, men leste en plass at sink kan hjelpe for de med "rastløse ben" og de som er plaget med kramper.

Skrevet

Har vært veldig palget med dette selv, fikk litt tips ang det, og etter at jeg har spist mye banan så har det blitt bedre. tror det er noe med kalsium i banan og melk. jeg drikker laktose redusert melk og der er det mye d vitamin. Har blitt mye bedre etter dette. Kansje det hjelper på deg også:-)

Skrevet

Jeg smører leggene mine inn med Eisgel (fåes på apoteket) når det blir for ille. Synes det hjelper!

Skrevet

Knyt en ulltråd rundt ankelen.

Skrevet

Jeg vet akkurat hva du snakker om! Fikk også disse plagene for en ukes tid siden og da gjorde jeg som forrige svangerskap, kjøpte meg magnesium tabletter på apoteket. Har nå tatt de i 3 dager og smertene er så og si helt borte! Funket sist og det funket nå. Endelig får jeg sove om kvelden:o)

Prøv det! Lykke til!

Skrevet

Heia! På meg hjelper det med støttestrømper. Har kjøpt noen billige på apoteket - med mild støtteeffekt. Verdt et forsøk!

I tillegg hjelper det litt å vippe opp på tærne når man går og står!

Skrevet

en ulltråd er tingen...

har hatt min tråd rundt anklene helt slakt i mange dager nå..par uker faktisk..=)

ikke hatt noe tull m beina..

Skrevet

Jaaaaa, kjenner godt til rastløse ben. Jeg spiser magnesium, og tar hele dosa på kvelden sammen med litt mat, det hjelper for min del hvertfall.

Jeg prøver å holde meg unna for mye sukker på kvelden for det synes jeg forverrer det. Jeg har i tillegg på meg noen varme ullsokker som IKKE klør på meg om natta, det hjelper også på.

Masasje og et varmt bad er heller ikke å forakte, det øker sirkulasjonen og kan dempe kriblinga.

Trøst deg med at det sannsynligvis gir seg etter fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...