Tia med 2 ♀ Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Kommer hjem fra legetime på sykehuset , sliten som fy og med lite positivt............ Prøvene mine var ikke bra så nå er det til lege på fredag og tilbake på sykehuset på mandag. Blir slitsomt framover dette her. Leiligheten er varm og innestengt og jeg vil bare sette meg på terassen men sambo låste terassedøra med sikkerhetsnøkkelen i går. Og nå vil ikke låsen åpne seg.................... Er så sliten og i dårlig form at det er allt som skulle til for at jeg har lyst å gjemme meg under dyna. Hvorfor skal allt skje på en gang
snart4barnsmamma Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 korleis prøver som ikkje var bra?? synest synd i deg!!
Tia med 2 ♀ Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2007 fikk svangerskapsprøve og idag fikk jeg vite at jeg har forhøyede leververdier..... og de er redd for at jeg utvikler svangerskapsforgiftning fordi jeg har høyt blodtrykk og har vært veldig dårlig de siste dagene. Mer eller mindre sengeliggende med kvalme hodepine og svimmelhet. Håper bare sambo får opp døra med sin nøkkel når han kommer hjem for har virkelig ikke råd til å måtte ringe låssmed oppå allt det andre som skal kjøpes inn. og hva skal man med stor flott terasse når man ikke kommer seg ut på den... :-( Ikke er det moro og måte gi beskjed til huseier om slikt heller. Det ordner seg nok. Bare overflod av hormoner og det faktum at jeg nesten ikke får sove lengre som gjør at jeg er over sliten og over følsom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå