2.gangsmor til LilleSkatt Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Vil gå tur, for ha rier i natt! Hvor lang tur går man , da.....noen sjanse for å overdrive...eller underdrive? Noen som har født her, og som gikk tur med rier/fødsel som resultat?
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Jeg gikk i Oslo på shopping hele dagen før førstemann ble født. Det gikk i gravid-tempo, men jeg gikk MYE mer enn jeg pleide. Våknet på natten/ tidlig på morgenen med rier og to timer senere lå jeg på sykehuset med verdens nydeligste prins. Tror ikke det er noen sjanse for å overdrive så lenge du lytter til kroppen din.
Regnbuemor til 2 Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 hmmm.... Jeg gikk tur, og det var for meg, IKKE lurt. Jeg var over 8 dager på en lørdag, og gikk en tur på 3-4 km. Søndag startet masriene, jeg dro på føden og ble sendt hjem. Onsdag fødte jeg. Men grunnen til at det var lite lurt for meg å gjøre dette, var at jeg ble full av vann. Jeg var stor og tung og lei, det var derfor jeg tok denne turen, og endte opp med å bli enda mer lei, og i tillegg få vondt. Jeg kunne ikke knytte neven. Ikke bøye foten skikkelig. Fikk ikke på meg noen sko. Klarte knapt å gå. Helt forferdelig ble det, for meg i allefall. Men mulig at andre har bedre erfaring enn meg da. Lykke til da...
2.gangsmor til LilleSkatt Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2007 Hm interessante svar. Er selv full av vann, hoven, særlig i høyre ben, får knapt på meg for store sko etc. Vil ha rier, men vil ikke ende opp med maserier og mye vondt, nei...hm, kan kanskje prøve å gå litt, da....
Fiskmedjunibarnimagen Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Jeg gikk og gikk. Lange turer og masse i trapper, og da mener jeg masse. Hver kveld gikk jeg 50 ganger opp og ned til 3.etg. uten resultat. Husker ikke når jeg begynte, men trolig en ukes tid etter termin. Ble satt i gang på sykehuset 14 dager etter termin.
Pinklady og Amalie Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Hei på du! Jeg er 4 dager over. I går gikk jeg kjempe laaaaang tur. Gikk hjemmefra litt over og var hjemm eigjen kl 5. Da spillte jeg også bowling i mellom tiden!
PlinkiPlonk Skrevet 26. mars 2007 #7 Skrevet 26. mars 2007 Så lang som mulig!! Sist SV gikk jeg 5 km, termindagen, men gikk 16 dager over. Nå kan jeg ikke gå tur i det hele tatt pga bekkenløsning, men visst du klarer å gå, så gjør det.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 26. mars 2007 #8 Skrevet 26. mars 2007 Jeg råder deg til å slappe av,og ikke bli utkjørt før den store "styrkeprøven" (fødselen) Enig som noen skriver her at det kan ende opp med maserier og ingen fødsel,bare å bli utslitt liksom..
Fire småtroll Skrevet 27. mars 2007 #10 Skrevet 27. mars 2007 Tror jeg ville satset på flere små turer enn en lang pr dag.. Da kan du hvile litt innimellom og slippe alle vondtene du unektelig får av å overanstrenge deg. Skal jo være litt krefter igjen til fødselen også :-)
2.gangsmor til LilleSkatt Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. mars 2007 Sant nok, jeg får vel prøve meg frem. Ønsket meg bare et tryllesvar, en oppskrift som sa:"Gå 5 km i oppoverbakke og bebien kommer i morgen.." Eller noe sånt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå