Gå til innhold

Har alle fått svart på barnehageplass? Hva var i såfall svarte?


Mamma'n til Vilde & Amina

Anbefalte innlegg

Vi har ikke fått svar enda, men to av venninnnene mine har fått svar at de har fått plass, og de bor i samme kommune..... Dere ANDRE DA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok en tlf til barnehageservice forrige uke pga at jeg ikke fant igjen søknaden min på nettet. Ble veldig bekymra da kan du si!!!

Fikk da som svar at jeg selv hadde klart å sletta den da jeg var innom for å forandre på noe, ble helt sjokka!!!

Lurte på hva jeg nå skulle gjøre, men heldigvis så fikk jeg snakket med en veldig snill mann som skulle ordne opp for meg!! Puuh for en lettelse :0)

 

Skulle få svar uka etter påske trodde han, så da er det bare å vente i spenning :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hørt noen ting. Er ikke så farlig for oss siden vi ikke skal ha plassen uansett, men kjekt å se om det er lett å få her eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter i spenning, ikke så altfor store forhåpninger. Var på 40 plass for noen uker siden og de skulle ha inn 10...puhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått svar enda, men håper å få svar snart for vi har søkt om plass fra 1. april! Tviler på at det blir noe ledig til da når vi ikke har fått høre noe enda.

 

Har prøvd å snakke med barnehageservice (i Trondheim), men de holder på med hovedopptaket som gjelder fra 1. august, så de kunne ikke svare på om det var noe ledig før den tid. Helt håpløst, synes jeg, for vi fikk beskjed om å ringe rundt til barnehagene selv for å høre om noen hadde ledig før 1. august!!!! Og det er flere hundre barnehager i Trondheim, kommunale og private. Er temmelig oppgitt over dårlig service, og Trondheim kommune som skryter av at de har full barnehagedekning....... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det systemet med søknader på nett fungerer ikke alltid helt som det skal. Jeg la inn søknad og fikk bekreftelse per post på at søknaden var mottatt. Da jeg skulle gå inn noen uker senere for å legge inn flere barnehageønsker var søknaden borte. Ringte kommunen og de sa at de så søknaden, men at de ikke kunne gjøre noe med at jeg ikke så den. Fikk beskjed om at jeg måtte legge inn den opprinnelige søknaden på nytt, og ta kontakt med barnehagen som stod som 1.prioritet slik at de ble klar over at vi hadde søkt i høst og ikke nå i vår. Var visst noe først til mølla-prinsipp. Ville bare si det, det er ikke sikkert det er du som har sletta søknaden, det kan systemet ha klart fint selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått plass i samme barnehage som mellomste jenta, og vi takket ja til plassen. Er kjempe fornøyd med den barnehagen, eldste jenta gikk der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde søknadsfrist 30.jan. og fikk svar i midten/slutten av februar. Benjamin fikk plass, og vi takket ja til den. Nå må jeg søke å se om jeg får meg jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk svar i går pr. telefon, fordi barnehagen var sent ute med å sende brevene. Er visst barnehagene som sender ut svar i vår kommune. Vi fikk full plass, men tror vi takker nei til plassen ettersom vi skal ha en til så fort... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi fikk også plass nå denne uken!! heldige som fikk første valget.... men her er d full dekning på barnehager så d er litt godt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi også fått barnehageplass :=) Godt at det er i orden, ganske stressende å gå rundt å tenke på ! Her er det absolutt ikke full barnehage dekning, i bydel Østensjø mener de helt bestemt at 75,2% er full dekning....hadde det bare vært så vel.

 

Lykke til alle sammen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk også brevet med tilbud om plass i dag, vedlig glad! Men hadde blitt skuffa om vi hadde fått avslag, siden kommunen hevder de har full dekning..."i prinsippet"...hva betyr det, egentlig? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter spent jeg... er jo enslig forsørger så regner med å få plass, men hvor??? jeg vet at førstevalget er fullt og ikke hadde noen plasser, og får hun andre eller tredje er det bra, men hvis ikke så må jeg reise en del og det er så dumt når man ikke har bil.... så er så spent jeg altså... er i postkassa hele tiden og sjekker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...