Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 JIIIIIIIIIIIIIPPIII foeler meg som verdens lyyyykkeligste og heldigste mamma naa :) hihi.... Var paa ul nettopp... eller for en 30-45 min siden... Endelig fikk vi se den lille babyen vaar!!! Den var skikkelig i form, laag og sparket og styrte paa.. La handa saa fint opp til ansiktet opp paa nesen hihi. Saa vi fikk noen nydlige bilder med oss hjem, som skal rammes inn. Babyen laag ogsaa i en morsom stil, med bena rett til vaers :) Hele veien naar jordmor drev og maalte kjennte jeg h*n beveget seg, og det kunne man lett se. Saa h*n var nok heeelt klar for aa vise seg frem. Naar vi skulle se babyen fort for siste gang etter aa ha tatt maalingene, kunne vi se babyen vinke med den ene handa.. hihiii :) Jordmor kom ogsaa med den herlige kommentaren " guud, se den nydlige lille babyen" da kom taarene mine... For den var da bare saa nydelig og skjoenn der den laag med bena rett til vaers, og handa godt plassert paa nesen hihi.. Hun kom ogsaa med den morsomme kommentaren "her var det en rund og fin mage" hehe.. Og det kan vi se paa bildene og ... en rund og good mage Jordmor var kjempe fornoeyd med ul. og sa at alt var perfekt. Har naa faatt ny termin. Den gamle var 20. august, og har naa blitt flyttet til den 26 august. Men det gjoer da iiingenting Jeg er bare lykkelig for at den lille er frisk Pappaen er ogsaa kjeeeeempe stolt Helt i hundre etterpaa.. Maatte faktisk innom butikken og kjoepe seg en sigar for aa feire, hehe. Pappaen er sikker paa at dette er verdens nydligste unge, og er saa stolt over aa se "pappas lille baby" paa bildene :) Vi var bestemt paa aa ikke vite kjoenn, saa det blir spennende aa se. Vi vil spare den overraskelsen til den dagen h*n kommer hihi. Uff dette ble et langt innlegg... men vet ikke hvordan jeg kunne beskrive noe saa fantastisk paa en annen maate hihi....
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. mars 2007 Jordmor saa ogsaa at morkaka laa helt langs ryggen? eller hva det var.. saa er vel ikke rart jeg kjenner den lille saa godt heeh Og siden terminen min ble flyttet, saa tyder det jo bare paa at jeg kjente h*n ca en uke tidligere enn trodd..
xnjil Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 gratulerer.....deilig....... og lykke til........hva er h*n ?
Kanutte og prinsen Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Heia, så gøy da, ble helt revet med jeg nå! Gratulerer med en frisk og aktiv krabat =) Jeg må enda vente i 3 laaange uker på min ul, fikk ikke før jeg er 19+3.... men men. Kos deg videre med magen!
MomInUSA Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Gratulerer med vel overstaatt!!!! Saa fint at alt stod bra til - leste du var veldig bekymret foer helgen - saa det var vel godt aa faa bekreftelse paa at alt er som det skal. hoerest ut som du hadde en veldig fin opplevelse - kos deg med bildene dine og babyen!!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2007 Ja jeg var ganske saa bekymret.. men to dager foer ul saa ble det skikkelig liv inni der, saa bedret seg litt da. Men foelte meg aldri helt rolig , foer vi faktisk fikk SE at alt var heeelt topp :) Skal legge inn noen ul bilder paa profilen min, men ble ikke like tydlige naar jeg tok bilde av dem med webcam hehe.. Men men Ahh.... Verdens herligste dag i dag alsaa... hihi... Lykke til med ul du som skal om noen uker hehe Du har all grunn til aa glede deg! H*n skriver jeg fordi jeg vet jo ikke om det er en han eller hun inni der;)
@nne p@ l@nne Skrevet 26. mars 2007 #7 Skrevet 26. mars 2007 Å så bra at det sto bra til:-) Spennende å se babyen!!! He, he moro med pappaen. Mannen min ble liksom pappa med første mann etter at vi hadde vært på UL og fikk sett babyen sin. Før det var han liksom ikke så interessert. Men på UL fikk han se gutten sin og da ble han så stolt så stolt :-)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. mars 2007 hihi ja det er jo saa kjekt at pappaen og endelig faar liksom noe kjennskap te den lille I og med at den lille ALLTID blir rolig naar pappaen skal kjenne paa magen... Men med engang den flyttes, saa er det paa an igjen heehe.. Liten luring Vi er helt paa tuppa begge to i dag, saa idag er nok en dag vi aldri vil glemme Gleder meg til du kommer tilbake med en gladmelding etter din ul:)
@nne p@ l@nne Skrevet 26. mars 2007 #9 Skrevet 26. mars 2007 Da får der kose dere med bilder og en god følelse i magen:-) Her blir det middag nå!!
Alba44 Skrevet 26. mars 2007 #10 Skrevet 26. mars 2007 Så flott at alt er bra!!! Ingenting er bedre enn det!! Gratulerer så mye med vel overstått ul ))
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. mars 2007 Hihi tuusen takk
Papegøyeblomst Skrevet 26. mars 2007 #12 Skrevet 26. mars 2007 Åh, nå ble jeg enda mer spent!! Skal ha min første UL på torsdag!! Desverre har ikke barnefaren mulighet til å bli med den dagen, men moren min blir med i steden, det blir koselig...Krysser fingrene at alt er bra!! Det var fint å lese om din positive opplevelse!!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 26. mars 2007 Det var dumt at pappaen ikke kunne vaere med.. men saann skjer da.. Ikke alltid det passer vetdu.. Men du er jo heldig som faar ha med deg din mor:) Alltid godt aa ha med seg noen man foeler seg trygge med:) Hadde en veninne som nektet faren aa bli med paa ul..pga at han ikke hadde tatt seg fri til en legetime hun hadde hatt.. alsaa ... av ingen grunn vil da jeg si... Syns saa synd paa faren i dette tilfellet.. Det er jo ikke det samme aa faa se babyen paa et bilde, som aa faa vaere med aa se den bevege seg og se hjertet slaa paa ul... Men i dette tilfellet er det jo noe helt annet, da pappaen ikke har mulighet til aa bli med.. Han faar nok uansett hoere en gladmelding fra deg, og faar se noen nydlige bilder:) Du har myyye aa glede deg til!!! Skal krysse fingrene for dere jeg og hehe.. Og jeg er sikker paa at alt er i den flotteste orden;) Lykke til!!! Og jeg haaper du skriver et innlegg etter ul-dagen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå