Chiabatta Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Noen som har det? Hvorfor må man ha stelleveske, egentlig? De er jo ikke fine, og dyre er de med.
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Jeg må si meg litt enig med deg. Jeg syns det er håpløst å finne tøffe/fine stellevesker. De fleste ser jo ut som sekken til avisbudet eller laptop-kofferten min ;-) Og de som er annerledes og fine er svindyre.... Foredelen med stelleveska er vel at det som regel er en dullion rom til stæsj i den, i forhold til "vanlig" veske. Ofte er det isolert flaskelomme og stellematte med i stelleveska også. Det er selvfølgelig ting du kan kjøpe ved siden av også dersom du velger å bruke en "vanlig" veske. Jeg har lett og lett i evigheter etter den ultimate, unike stelleveska, men 2000 kr er litt i overkant, spør du meg! Jeg tror neppe det blir noen klassisk stelleveske her i huset, nei :-)
Skilpadden Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Jeg synes den stellevesken vi har er veldig praktisk, for den er med stelle-"plate", har masse lommer, og er enkel å henge på vogna. Matcher også vogna. Det hender også at jeg har brukt vanlig veske, men jeg synes stellebagen er greiere egentlig, men det blir jo bare en smaksak -og kanskje en vanesak????
Regnbuemor til 2 Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Jeg har en grønn simovogn som var splitter ny i 1999 (!). Altså ikke helt moderne, men den er veeeeldig god. Den har stelleveske på seg. Grønn, rutete og med sløyfe på ! Fantastisk, men den er veldig god i starten. Den har stellematte på seg, og det liker jeg. Om vi er ute på noe syntes jeg det er greit at han ligger på noe jeg har rengjort. Men etterhvert syntes jeg en romslig veske er greiere. Det ser penere ut i allefall.... Og du. Du klarer deg utmerket uten stelleveske forresten. Maaaange ting der ute du klarer deg uten, bare vent å se...
Annea Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Jeg syns stelleveske er greit fordi den har masse rom og passer til vognen. Det er kiipt å måtte legge vesken el bag'en sin under vognen hvis man er ute og går i skikkelig sølevær. Når førstemann var liten var stellebag'en alltid oppdatert med skift, håndkle, bleier og våtservietter. Den stellematten som følger med har jeg forresten aldri brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå