Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 når kan man starte med deg og hva er det egentlig, en slags tynn grøt?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Og når burde man gi det? På dagen? Ettermiddagen? På kvelden???? Noen burde vel vite vel????
Bølle&Frøet Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Hvis jeg ikke ter feil er velling mme eller mm med litt grøtpulver i, så tunnflytende at den kan drikkes av flaske. men du må ha litt stort hull i flaskesmokken. Kan gis fra 4 mnd. Jeg kjøper hipp maisvelling, som jeg bare blander vann i, den er fra 6 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå