Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Gutten er 4 måneder og følger med. Bare hyl og skrik med denne liggebagen... Ser det teit med en sånn småtass i sportsvogna?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Jeg håper at jeg kan bruke bagen i et år,men han er så stor,så jeg vet ikke om det går. Føle at de ligger lunere og mer trygt på en måte i bagvogn,føler at sporstdelen er så stor for slike småtasser.Nå vet jeg at der er vogner som bagen ikke er beregnet på mer enn max 6 mnd,fordi bagen er så liten. jeg kjøpte emaljunga duo egde,den har en veldig stor bag og i tilegg er det en slik annrettnig som en kan vippe opp så barnet kan sitte å titte ut når det er våkent,så det gjør jeg og lillegutt elsker tureren sine.Når han sovner,legger jeg ham bare ned*S* Vet ikke om jeg synes det er teit med en 4 mnd gammel unge i sportsdelen,det er jo ikke noe kjekt når han bare hyler hele tiden heller.Synes du at han er stor nok og sitter stødig nok,så synes jeg at du ikke skal bry deg med hva andre mener. Vet ikke om du ble noe klokere av dette*S*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå