Chiabatta Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Jeg pleier å kjenne mest på morgenen og kvelden. Kan gå noen timer uten at jeg kjenner noe, ja... Er i uke 30
MAMMA1 Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Nei, synes det går lange rolige perioder imellom.Er i uke 33+4, og synes det var mere spark tidligere, nå er det mere "press" og "rulling" synes jeg. Sikkert fordi det er trangere om plassen..Tror ikke man skal fokusere så mye på at det må være aktivitet hele tiden, babyen sover jo store deler av tiden og kan jo være mye roligere av den grunn..
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Stort sett hele dagen bortsett fra da vesla ligger å sover, og det kan ta nån tima.. E i uke 28
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Gutten min er skikkelig aktiv og er "unormalt" lite rolig egentlig,er i uke 36+6 men det er nok noe som varierer fra baby til baby om de er aktive eller rolige..
Mia_I Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Jeg kjenner spark hele dagen, men med noen timers pauser innimellom. Tror nok det er vanslig, de skal jo slappe av disse babyene også :-)
ninsoer Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 alt er like vanlig om den sparker mye eller lite.. kommer bare ann på hvordan baby du har.. ho meg har min baby vært veldig aktiv hele tiden.. kjenner liv nesten hele dagen. men så har den dager innimellom den ladder opp.. men da kjenner jeg ganske ofte da og...
_Mita_<3 Skrevet 26. mars 2007 #7 Skrevet 26. mars 2007 Når jeg var i uke 30 var det mest morgen og kveld.. veldig aktiv da. og litt midt på dagen.. men nå kjenner jeg hele tiden at han vrir seg el hva han gjør.. myyye aktivitet om dagen nå ja:)
ninsoer Skrevet 26. mars 2007 #8 Skrevet 26. mars 2007 min dytter rompa ut.. nå er den gått helt bananas.. trommer som bare juling med ene foten og honden..
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #9 Skrevet 26. mars 2007 Eg kjenner spark eller rørsler omtrent heile dagen. Litt pause etter middag, men elles er det turbo heile døgnet her. Håper chiquitin har tenkt å sove litt lengre i gongen når h*n kjem ut... :S
ninsoer Skrevet 26. mars 2007 #10 Skrevet 26. mars 2007 jeg var turbo i magen selv men kjempe rolig når jeg kom ut.. så x-er fingrene for at min lille oxo er slik..
Lilleprins og mamma Skrevet 26. mars 2007 #11 Skrevet 26. mars 2007 Jeg er i uke 34+5 og har også en veldig aktiv krabat i magen.Var på UL for litt over en uke siden og da fikk jeg påpekt at dette nok var en energisk liten kar. Nå ligger han i sete og sparker godt oppover mot ribbeina min... :-)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 26. mars 2007 #12 Skrevet 26. mars 2007 jeg kjenner såklart ikke hele dagen..men kjenner når de ikke sover..kjenner mest bevegelsene deres,de sparker ikke så masse..jeg er 31+3
*ønsker nr 2* Skrevet 26. mars 2007 #13 Skrevet 26. mars 2007 hos meg varierer det.. e r 34+2, og siden i går natt har junir vært turbo konstant omtrent.. men de siste ukene har det vært rolig, kjenner j en del om dagen uansett, den er mye mer aktiv nå enn det den har vørt de siste ukene. gudene vet hvorfor, pleier å ha lange pauser mellom alle bevegelene, siden i går natt har jeg att kanskje en time mellom hver gang den har tørnet helt
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 26. mars 2007 #14 Skrevet 26. mars 2007 Kjenner gjennom hele dagen utenom de minuttene h*n sover om gangen. Og når jeg er ute å går, da er det ofte stille... Men ellers er det aktivitet hele tiden.... I perioder slitsomt!!! men mest kos =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå