nurket4a Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Innimellom blir jeg forferdelig svimmel og resulterer i at jeg blir litt småredd og kvalm. Noen flere som har det sånn og er det normalt? Er 19+3 på vei.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 og JA... hehe. heldigvis ikke s ille som for 3 uker siden, men i perioder er det ganske intenst... Har lavt blodtrykk 50 i undertrykk og ca 95 i overtrykk, så dette er nok grunnen... Kan jo være at du har lav blodprosent eller mangler jern? For meg har det hjulpet å drikke masse (hjelper også for hodepine=) hehe... Samt spise hyppige små måltider... Lykke til:)
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 jepp, sliter mye med dette jeg også. har også mye hodepine, småkvalme og er sliten. Har lavt blodtrykk jeg da... er 16+6.
@nne p@ l@nne Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Veldig!!! men ingenting i veien med blodtrykk eller blodprosent hos meg. I hvertfall har blodtrykket vært fint når jeg er hos legen
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Jeg blir svimmel hvis jeg blir veldig varm... Så jeg må gå med lett tøy hvis jeg skal handle/det er varmt ute og ha full lufting når jeg dusjer/lager middag.
conney skal ha nr 2:) Skrevet 26. mars 2007 #7 Skrevet 26. mars 2007 jeg blir svimmel viss det er lenge siden jeg har spist.. tror nok det er helt normalt ja, men det bør ikke bli for overdrevent..sånn at mann svimer av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå