Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vokser i bredden også nå, så nå kan jeg ikke bruke alt mammatøyet. Hva går dere med, og i hvilke farger på topper, bukser, jakker? Må ut og kjøpe meg noe nytt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det begynner å bli skrallt her også på klesfronten. Jeg har kun to bukser som sitter bra og som jeg "tør" vise meg blandt folk med. Topper er det egentlig greit med fortsatt. Jeg har ikke så mange ukene igjen, så nye innkjøp er uaktuellt. Legene regner med at frøkna hilser på verden rett over påske, rundt 12.

Jeg kjøpte noen helt ålreite topper på H&M for ikke lenge siden som også kan brukes etter fødsel, ved amming. De er supre å ha på. De klemmer ikke noe sted og sitter greit.

Av farger så er jeg på den sorte siden. Jeg hadde noen kilo til overs før svangerskapet og har bestandig brukt mye sort, så her har det meste vært sort. Har hatt noen innslag av rødt innimellom. Nå skal det kanskje også nevnes at jeg ikke har gått opp et gram i svangerskapet, så noen av jakkene og toppene jeg hadde før passer enda.

Men jeg må si jeg gleder meg til å slippe mammatøy-kaoset snart. Jeg syns det er forferdelig vanskelig å finne mammatøy som er behagelig samtidig som det ser ok ut.

Skrevet

Godt at det er flere som mammatøyet strammmer hos... trodde ikke at jeg skulle komme dit! :-) I går måtte jeg klippe av "tøyremsa" som man har over magen på en av buksene. Den var for stram. resultatet var selvsagt at den sklir ned, selv med belte, men det innrømmer jeg aldri før mannen min, som advarte meg :-)

Så nå er det to sorte bukser igjen som jeg passer. Overdeler er greiere, synes jeg, der passer det meste fortsatt. Prøver å gå i litt lysere farger nå som det er vårlig ute, så har kjøpt noe grønt og noe lilla...

Skrevet

Hei !

Har samme problem ! Kjøpte meg 2 stk. tights på HM i dameavdelinga. De er kjempegode og er veldig slappe i strikken, strammer ikke i det hele tatt på magen. Helt nydelig å gå i. Har de under kjoler og skjørt.

Kjøpt meg to kjoler på NoaNoa med høyt liv. De kan jeg fint bruke etter fødsel også. Magen er så stor og nedsunket nå så det er ikke så veldig bahagelig å gå i mammabuksene synes jeg.

Lykke til med klærne !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...