Gjest Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Var til kontroll hos jordmor idag, å nå er jeg litt stressa her. Jeg spurde om hun kunne måle hjertelyden, jeg fikk beskjed på forhånd at jeg ikke måtte bli urolig dersom hun ikke fant den. Livmoren var stor og fosteret lite, så var vanskligt å finne lyden på dette tidspunktet mente hun. Jeg fikk jo høre hjertelyd i uke 13 så jeg tenkte nå at det ikke skulle være noe problem jeg da. Men nei, hun fant ikke hjertelyden, målte livmoren til perfekt str etter ukene jeg er kommet, så det var ingen grunn til å stresse. Men kan ikke for det jeg da, stresser uansett, andre som har målt i samme uka, og ikke funnet hjertelyd? Huff hvorfor måtte jeg be om å få målt dette i dag da
Jeenie Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 fant den kke med meg i uke 20, jeg bekymrer meg ikke over det iallefall og JM din sa jo at du ikke skulle bli bekymra da, at du hørte den i uke 13 er bare flaks, egentlig skal man ikke høre etter den før i uke 24... nettop pga at det er bare et bekymringsmoment hvis de ikke finner den!
Jeenie Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 nettop pga at det er bare et bekymringsmoment hvis de ikke finner den! mener at det stresser de vordende mødrer unødvendig når de ikke finner den!
Kanutte og prinsen Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Ikke bekymre deg du - selv om jeg skjønner godt at det er vanskelig å la være! Jeg har ikke engang hørt min lilles hjertelyd enda (er16+3), men har hørt om flere der det samme har skjedd som til deg - og alt har vært i sin skjønneste orden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå