Gå til innhold

Høyre handa er jo helt ødelagt.............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vokner om morgenen med drit vondt i handa. Har hatt det slik noen dager nå, først kom det når jeg sov på den, men nå tror jeg ikke d bare er det...For den er ødlagt utover hele dagen også. Har blitt veldig stram og sår når jeg knytter den sammen...fingertuppene er helt nummne, og vist jeg klemmer hånda sammen hardt verker det også.... Er vondt og skjære brød lissom.... hmm..... noen som også har det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det har jeg ikke men høres ikke godt ut. det kan ikke være vann da?? har du mye vann ellers i kroppen???

Skrevet

jada . verst i venstre hånd her, men d gjelder begge. har ikke hatt følelse i fingertuppene på 1mnd trur æ.

det er pga vann.

æ e plaga me høyt blodtrykk og, så går på kontroll annahver dag, og du skal tru hendene ser utruli bra ut når de måler bt. hånda blir helt blå nå bt maskinen strammer til..hehe

men d er helt ufarlig og forsvinner etter fødsel. er du hoven andre plasser? føttene etc?

Skrevet

Godt det ikke er noe farlig da... Nei jeg har ikke merka noe vann andre steder i grunn? Har litt merker etter sokkene men ikke noe veldig, og det kan man vell få selv om det ikke er vann også? Hadde litt høyere blodtrykk enn vanlig på sist kontroll også, men ikke noe alvorlig høyt sa jordmor.... hmm... blir godt når det forsvinner vertfall..:) Ikke noe behaglig.... :s

Skrevet

Forresten hvordan merker man ellers om det er vann? Syns jeg las noe om hvite prikker?? stemmer det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...