rampen_ Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Åh... var nettopp til legen.. -alt bra da, egentlig... -men magen har vokst masse... og sf-målet er på hele 46 cm i uke 36+4 herlihget, ringte rett til jm og fikk hastetime til henne på onsdag... nå må jeg finne ut om denne ungen blir megastor.. hjeeeeelp
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 oy da! men hva kan jm gjøre med det?? bare lurer =)
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 oi det var mye. Bra du skal inn på onsdag da, men blir det tatt ultralyd da? synes legen din kunne henvist deg til det med en gang jeg.
MAMMA1 Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 For å trøste deg litt, ikke sikkert målet fra legen stemmer. Stemmer kanskje ikke helt med kurven tidligere? Har den gjort ett kraftig hopp, så var det eksakt det som skjedde meg i uke 32.Jordm fikk til at jeg var langt utenfor normalen, mens legen fant ut at det ikke stemte, og krysset av sf-målet slik at det harmonerte mere med tidligere mål.Lykke til.
rampen_ Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2007 hehe, joda. Stemmer bra med de forrige målingene!!! Forrige uke var den på 43.. så den har vært kjempehøy siden uke 32. Jo, legen skulle ringe inn til sykehuset, for mulig ultalyd igjen.. men jeg er virkelig bekymra her nå, så jm ba meg om å komme.. Jm, kan selvfølgelig ikke gjøre noe for å "minske" babyen da, men hun kan kjenne litt på magen osv., og måle selv, og ikke minst berolige meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå