Gå til innhold

Måka skal til Osteopat...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om kort tid må jeg vekke lillegutt for å gjøre ham klar til å dra til osteopat..

Han har blitt ganske så flat i bakhodet og en anelse skjev attpåtil... Dette skjedde allerede innen tredje leveuke. Vi regner med at det retter seg opp etterhvert, og har gjort ymse tiltak for å hjelpe til. Om ikke annet bør han være symetrisk flat?

Så kom jeg til å tenke på osteopaten som hjalp meg veldig under svangerskapet, og det slo meg at jeg vil la ham ta en titt. Vil helst ikke at skjevheten skal forplante seg ndover i nakke - rygg, så nå skal vi altså sjekke hva osteopaten mener om saken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende:-)

Kanskje ostepopmannen har noen gode triks mot måkeskrik om natten og, så mamman kan få sove litt, noe hun virkelig fortjener :-))

Lykke til - vil gjerne høre hvordan det gikk der:-)

Klem fra hun som er for alternativ behandling før, under og etter;-))

Skrevet

du sa det jeg tenkte da jeg leste klatten ;o)

ostepop...hehe

håper du får svar,slik at du deler med oss.min knært er også skjev og har attpåtil et hakk i bakhue.har prøvd mye,men det blir ikke bedre.

lykke til da.rekner med du er hjemme igjen.

Skrevet

Lykke til! Har stor tro på de fleste ...opater. Her i England finnes det en form for "craniopat" også. De "knekker" hoder og har gode resultater - også for unger med måkeskrik på kveldstid.

Krysser fingrer jeg.

Skrevet

Hvordan gikk det?

Men Klatten da, må ikke skrive sånt for dermed fikk jeg det for meg at Måka skulle til Karopappa på undersøkelse... Tror jeg må slutte å lese DiB sånn i halvsøvne for jeg har fått det for meg om at jeg har lest noe om Karopappa og ostepop, men husker jo ikke hva det var da ;-))))

Skrevet

Ha ha ha, da hadde det nok kjapt blitt kar av Måka, tenker jeg!

Vet ikke helt hvor mange medisinske tips Karopappa kan bidra med, men han er ekspert på ostepop :)

Gummis: han pleier å ha en bolle med fifty/fifte ostepop og paprikachips til fotballkampene sine (og det hadde han på landskampen på lørdag også). Sikkert det du leste...

Skrevet

Men for å være litt seriøs her...

Phantomet: Karosnuppa var flat i bakhodet på den ene siden, fysio kalte det for favorittside. Vi fikk flere trenings- og praktiske tips for dette. Blant annet på fysisk plassering av senga vs. vindu og lys, plassering av leker på gulvet, snu-seg øvelser og masse forskjellig. Men jeg mener dette var før hun fylte 6 mnd...? Hun er fremdeles bittelittegranne flatere på den ene siden, men det synes ikke og hun er "friskmeldt" ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...