meg og mine <3 Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 jeg er i uke 33 nå, å har fryktelig vondt i halebeinet... noen som har/ har hatt d samme? har dere fått behandling mot dette eller har legen i d hele tatt sakt noe om hva man kan gjøre, om man kan gjøre noe i d hele?? jeg sa ifra om at jeg hadde fryktelig vondt,men d ble ikke mer snakk om d...
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Det kan være bekkenløsning? Det var ihvertfall det første symptomet jeg merket, men det var en god del tidligere i svangerskapet.
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Har å vondt i halebeine. Snakka med ei vennina som hadde det samme. Ho sa at det va for at babyen ligg langt ned og presse over det. E vist ikke så mye å gjøre med det. Hjelpe litt å sitte på pute hvis du skal sitte ei stund
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Jeg har hatt (og har) bekkenløsning i begge svangerskap, og det har hovedsaklig vært vondt rundt og i halebeinet. Trykkende konstant smerte + stikkinger og ilinger oppover og nedover.. I tillegg knekker det skikkelig der bak av og til. Du kan prøve å nevne det igjen til lege/jordmor, er det bekkenløsning kan du få behandling. Lykke til! =)
Nr-2-i-magen Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Bekkenløsningen min startet med j**** vondt i halebeinet i uke 8. Legen gjorde ingenting når jeg fortalte smertene til henne første gangen heller. Så jeg tok kontakt med en spesialist på bekkenløsning. Fått masse behandling og er ikke så aller verst nå. (I uke 35). Ta kontakt med en fysioterapaut eller noe. Og for all del, ta hensyn til at du har vondt. Ikke gjør noe som kan gjøre det verre. Men jeg vil tro at enkle øvelser for å vedlikeholde beveglese mellom halebein og rygg vil være bra.
MammaTilNick Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 ja, jeg har j**** vondt i halebeinet!er et mareritt når jeg skal ut ifra bil, og reise meg ifra sofaen! kjennes ut som jeg har falt på rompa på isen! skal kontakte lege, jordmor sa at det mest sannsylig er bekkenløsning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå