Gå til innhold

Noen som er gravid og som bor i København?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst å komme i kontakt med noen som jeg kan dele mine opplevelser med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG!! JEG!!

Det er en hel haug av damer inne på "Gravid i utlandet".. Men de har stort sett nesten alle født, eller bor et annet sted enn Kbh.

Jeg bor i Valby og har termin 12. august. Har bodd i Køben i snart tre år, og koser meg i det store og det hele her.

Bare skriv en pm eller fortsett tråden her eller noe. Jeg savner noen å snakke med. Kjenner generelt ingen gravide, liksom. ;) Og i alle fall ingen norske.

Skrevet

Nå ble jeg så glag:) Bor på Nørreport og jeg kjenner da heller ingen som er gravide. Så har du termin vel 14 dager før meg.

Nå er jeg ny innpå her og jeg vet ikke helt hvordan jeg kan sende deg en privat, men det finner jeg nok ut av:)

Skrevet

Nørreport, rett og slett. Det er jo sentralt, for å si det slik.

Jeg bodde på Vesterbrogade før, men det er etterhvert ca to år siden. Har litt sansen for eneboligene og hagene her ute i Vest. Og så er det ikke så langt til Zoo og sånn da, der er det jo koselig :)

For å sende melding må du ha en profil. Og så er det bare å rote rundt i innstillingene. Jeg er ikke god til å forklare, og det tok lang tid før jeg fikk til sakene selv. Så.

Men, håper vi kan snakkes mer, i alle fall! Savner litt graviditets-selskap (og også litt nordmann-selskap, jeg har kun kontakt med dansker).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...