så var vi 4 Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 vann. er mme i grøten og de har godt av å lære seg å drikke vann når de er tørste.
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Kommer an på hva slags grøt du har...om det er ferdiggrøter eller du lager dem selv.
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 om det var til grøten du mente, så ville jeg valgt vann om barnet vil ha det...
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Om du mener hva du skal blande grøten med, så skal du alltid følge pakken. Om det er Nestles havregrøt 4 mnd så skal den blandes med vann. Er allerede mme i den...Maisgrøten og risgrøten er de eneste jeg har funnet som skal blandes med mm eller mme. Lager du grøt selv, kan du blande med melk, men de skal som regel kokes på vann, så da bare tilsetter man litt melk etter den er kokt for å evt få den tynnere.
LilleStjerne Skrevet 26. mars 2007 #7 Skrevet 26. mars 2007 Jeg begynte med maisgrøt da tyta var 4 mnd fordi den var mild for magen. Hadde kjøpt havre først men ble frarådet å starte med den. Da hun hadde spist opp pakken med maisgrøt gikk jeg over til havre men blandet den med mme. Nå er hun 6 mnd og jeg bruker havregrøt med frukt blandet med vann.
LilleStjerne Skrevet 26. mars 2007 #8 Skrevet 26. mars 2007 Hmmm... Tror kanskje jeg misforsto sp.målet ditt. Dersom du mener til grøten ikke i grøten så har hun fått noen t-skjeer pærejuice (4 mnd glass) innimellom grøtskjeene og en flaske mme ca en halv time senere. Driver å tynner ut pærejuicen slik at hun til slutt bare skal få vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå