Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en gutt på seks uker som ikke tar smokk, noen jeg skulle ønske fordi jeg sliter med å få han til å sove på dagtid. Dersom vi går tur sovner han fort, men inne må jeg bysse og bære selv om jeg ser at han er trøtt. Tilslutt ender det med at han blir overtrøttt og ikke roer seg.

Dere som har fått til å bruke smokk, har dere noen tips til hvordan få han til å ta den? Virker som han ikke har skjønt det. Bare tygger på den.

Hva gjør dere andre for å få babyen til å sovne? Jeg sliter virkelig her, så all hjelp tas imot med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du prøvd å bytte smokk type? Minvil bare ta den som er bøyd oppover og flater ut:)

Skrevet

Koke den i mm skal visst funke. Ikke gi opp, prøv i ulike situasjoner, men kanskje ikke hvis han allerede er overtrøtt, smokken skal jo være en positiv ting for hann, ikke forbindes med noe vondt :)

Her satt smokken først etter mange ukers prøving. Hadde den alltid med ut på tur, prøvde da hun våknet osv.

Skrevet

Med storebror her i huset tror jeg at jeg måtte prøve alle smokktyper som finnes før vi til slutt fant en han ville ha, og det var en smokk som egentlig var fra 4 mnd (stor i kjeften kanskje??).

Med lillebror satt første type vi prøvde, så det er så forskjellig......

-Men om du ikke har gjort det, så ville jeg iallfall prøvd ut ulike typer smokker.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...