Gå til innhold

Reagerer på bringebær kapslene???

Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg har tatt dem nå i 4 dager å blir vann vittig sliten trøtt og lei. kvalm osv. i natt var det så ille at jeg måtte stå opp. er det flere med samme erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å svelg dem sammen med rikelig med vann og gjerne samtidig med litt mat, en yoghurt, banan e.l . Kan også hjelpe å ikke ta dem rett før du legger deg, men vente en halvtime før du køyer.

Skrevet

Hva er poenget med bringebærkapsler?

Skrevet

Jeg tar dem om morran sammen med mat men dem gødelegger resten av dagen liksom!

marsjente: de modner livmora å hjelper utredningsfasen. så trekker den sammen etterpå =)

Skrevet

kjøper det på helsekost eller noe da?

Skrevet

Jepp det får du kjøpt på helsekost. Det koster rundt 169 eller noe sånt. men du må da slutte med omega3. for de virker mot verandre. =)

Skrevet

Jeg dytter litt her jeg... er det flere som har erfaring???

Skrevet

Hm.. kan jo være at du brygger på noe istede.. går mye av dette rundt her nå hvertfal.. men ville tatt de kapslene i forbindelse med mat og masse vann..Lykke til hvertfall og god bedring:)

Janic: Har ikke kjøpt dem enda men får ta meg en tur til byen i morra og kjøpe.. tenkte også på bringebær blader.. hørt de skal være ganske gode.. brukes som te el noe.. noen som har prøvd?

Skrevet

Mening at janic skulle stå øverst da..hehehe:)ikke i midten av svaret..hehe

Skrevet

Ja de bladene er det samme som de kapslene, bare att kapslene er mere konsentrert. Det var det hu dama sa på helskost i allefall =)

Skrevet

hva??? virker mot hverandre?? gafler innpå med bringebærkapsler og omega3 hver dag jeg! betyr det at ikke noe av det virker??

Skrevet

Jeg spurte jordmor om det på kontrollen i dag etter å ha lest det her inne. Hun hadde aldri hørt om, eller kunne forstå at de skulle virke mot hverandre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...